Ga naar inhoud

Parijs en de motorfietsers.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik word er niet stil van .

Uitermate a sociaal gedrag wat moet bestraft worden met alle rijbewijzen en vervoermiddelen in beslag nemen van die hufters.

Plus een verschrikkelijke boete erboven op.

Dit zeg ik als motorrijder en beroepschauffeur.

Als je een keer iemand hebt langs zien vliegen al zonder zn motor met 180 km per uur met zn kop tegen een boom dan word je nergens meer stil van.

Ook word t tijd om die levensgevaarlijke en belachelijke pk race wettelijk is aan banden te leggen van de nieuwe motoren die uitkomen.

Uiteraard doet men dit weer niet Meneer Spee heeft t de hele dag over verkeersveiligheid echter een wet doorvoeren is niet interresant want daarna komt er minder geld aan boetes binnen.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Geplaatst:

ik werd een beetje misselijk van al dat geschommel op die motor, in dat filmpje.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Geplaatst:

nou uh...

het is in Parijs de motorfietser

het is in Rome de scooter

het is in Amsterdam de fietser

het is in Wenen de automobilist

het is in Seattle de voetganger

al eens gemerkt hoe ontzettend gedisciplineerd de automobilist in het centrum is en voetgangers ALTIJD voorrang geven?

de hoeveelheid van 't beestje bepaald de instandhouding en "claims" aangaande voorrang.

chiao

Heart of Glass

Blondie

Geplaatst:

Inderdaad, in Nederland en België. In de meeste andere landen moet je dat niet proberen, je voorrang als voetganger opeisen. Ik kan niet spreken over Scandinavië maar in de ons omringende landen is dat levensgevaarlijk om maar niet te spreken van de landen rond de Middellandse Zee. In Turkije geven ze zelfs nog gas bij om je nog net voor te zijn! crazy Zelfs in Frankrijk al als word je bijna van de baan gemaaid.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Jullie zijn zeker nog nooit in Moscow geweest.

Daar moet je een geboren klootzak zijn om enigzins met het verkeer mee te komen.

Geplaatst:

Nou, ik was eind september een weekje in de UK, maar daar zijn de motorrijders inclusief die nog aan het lessen zijn ook behoorlijk suicidaal. Overal tussendoor manoevrerend en op tweebaans wegen over de middenlijn de auto's voorbij bij tegenliggers het gevoel achterlatend alsof ze er zo bij op de motorkap willen parkeren enz...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Daar moet je een geboren klootzak zijn om enigzins met het verkeer mee te komen.

Ik ben daar geweest en daar moeten de regels nog worden uitgevonden wink
Geplaatst:
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Ik ben daar nooit geweest. En nu ben ik het zeker niet van plan. Ik denk namelijk dat ik niet met het verkeer kan meekomen... wink

T B

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen