Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Welke schotel, levert met een Twin Dual LNB, Astra 1 en Astra 3 het beste signaal, en kwaliteit. Nu heeft deze persoon een schotel, die bij regen al snel uitvalt. En is wel goed uitgericht 60 CM Wat is nu een goede Twin Dual LNB voor Astra 1 en Astra 3 Welke merk schotel, welke diameter ? welk merk Dual Twin LNB? Schotel moet roestvrij blijven dus kwaliteit. En moet goed bevestigd kunnen worden.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Voor de onnozelen onder ons: Astra 1 staat op 19,2° oost en Astra 3 staat op 23,5° oost.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 1) een Opel 2) een biertje uit Hamburg Nu weer on-topic graag....
Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout 1) een Opel 2) een biertje uit Hamburg Nu weer on-topic graag.... Laten wij het wel bij het onderwerp houden, deze onzin zit niemand op te wachten
Gast wanderer Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 aangezien 19,2E en 23,5 E de enige duidelijke en eenduidige benaming is voor de onderhavige sat-posities vind ik de term "voor de onnozelen onder ons" op z'n zachts gezegd een belediging, elke andere benaming voor de genoemde sat posities getuigt van een amateuristisch niveau, een professioneel sat-board onwaardig....
ziggy Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 t55 met als extra voordeel dat je wel 8 lnb's op kwijt kunt en dan ook nog goed signaal hebt. dus weg monoblok en komop t55. vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
clemens2 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Er zijn b&s schotels aluminium van 88 cm in combinatie met een lnb van cd heb ik hier echt maar 1 of 2 keer beeld uitval in het jaar.DE astra 3 is wel iets zwakker omdat hij zo goed mogelijk op astra 1 is uigericht maar geeft nog steeds meer signaal dan bij een 64 cm schotel.En de kwaliteit van de orginele duo lnb vind ik erg goed. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Satdorus Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Of dat de T55 de beste keuze is weet ik niet. Ik heb nog geen vergelijkend onderzoek gezien tussen de de diverse mogelijkheden van schotels. Ik zelf het een Triax88cm met multifeed en ben daar heel tevreden over.
Gait33 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Tja ik heb zelf hier 2 x een Delta Star Gregorian staan van 55cm 1e staat op de astra 1 2e staat op de astra 3 hier een switch tussen gezet en werkt echt perfect ze zijn klein, ik heb ze boven elkaar geplaatst en praktisch geen uitval, ik zou deze schotels ook absoluut niet in willen ruilen voor wat anders. En ieder heeft natuurlijk zijn eigen mening maar ik ben ooit (weer) begonnen met een triax, maar bovenstaanden opstelling werkt 100x beter, dus voor mij geen triax meer. Ik vind de duo-lnb's van canal digitaal ook 3x niks, heb een hele tijd geleden een triax geplaatst bij de buurman met een duo lnb maar deze viel om de haverklap uit met regen. Deze Triax met duo-lnb vervangen door een visiosat smc 80 met een SUP HDTV 3 lnb houder ( atra 1, astra 3 en hotbird ) 3 lnb's erin switch ertussen en gaan met die banaan, dit werkt gewoon super goed. Let wel dit is mijn eigen mening, sommige mensen hebben vast andere ervaringen Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Henksat Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: Gait33 Ik vind de duo-lnb's van canal digitaal ook 3x niks, heb een hele tijd geleden een triax geplaatst bij de buurman met een duo lnb maar deze viel om de haverklap uit met regen. Jammer dat je de maat niet vermeld, maar afstellen is ook een kunst, niet voor iedereen weggelegd. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Henksat Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: Gait33 Deze Triax met duo-lnb vervangen door een visiosat smc 80 met een SUP HDTV 3 lnb houder Ja oke, een HDTV LNB houder. dan heb je ook wel iets speciaals. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gait33 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Gait33 Ik vind de duo-lnb's van canal digitaal ook 3x niks, heb een hele tijd geleden een triax geplaatst bij de buurman met een duo lnb maar deze viel om de haverklap uit met regen. Jammer dat je de maat niet vermeld, maar afstellen is ook een kunst, niet voor iedereen weggelegd. Ha!! Henksat heeft een triax 78. ik had hem ook afgesteld op een triax 78 (vergeten te vermelden ) Maarja, ik zie ook dat je een t90 hebt, dat is natuurlijk niet voor niets!! :D Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Henksat Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: Gait33 ik had hem ook afgesteld op een triax 78 (vergeten te vermelden ) Had je hem dus slecht afgesteld, want de combi Triax 78 en CDS Duo LNB werkt gewoon zeer goed. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gait33 Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Had je hem dus slecht afgesteld, want de combi Triax 78 en CDS Duo LNB werkt gewoon zeer goed. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening en daar is ook niets verkeerds aan. Oke en wat jij wil, ik had hem slecht afgesteld, laten we het daar maar op houden. Maar de visiosat smc 80 werkt beter. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
cookie monster Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Origineel bericht van: ziggy t55 met als extra voordeel dat je wel 8 lnb's op kwijt kunt en dan ook nog goed signaal hebt. dus weg monoblok en komop t55. Origineel bericht van: Satdorus Of dat de T55 de beste keuze is weet ik niet. Ik heb nog geen vergelijkend onderzoek gezien tussen de de diverse mogelijkheden van schotels. Ik zelf het een Triax88cm met multifeed en ben daar heel tevreden over. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...rue#Post1525482 Ik heb er nu ook weer Astra 23,5°Oost bijgezet , de foto is nog vorige opstelling Ben trouwens zeer tevrede van de T55 , doet het prima op de uitgerichte satellieten C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen