gerritvogels2 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Ik heb een kabel en internet abbo bij Ziggo. Gisteren kreeg ik 2 brieven van hun. Brief 1 was gericht aan Dhr M.Vogels en brief 2 aan Mevr. M.Vogels. Beiden met een verschillend relatienummer. beide brieven aangekomen op mijn woonadres. Hierop klantenservice gebeld, en zij gingen het relatienummer controleren. beide relatienimmers waren niet van mij of van mevr. Relatienummer 1 was van iemand uit Heerlen en relatienummer 2 was van iemand uit Rosmalen. Ze snapten er niks van. Ik dus ook niet, maar de brievan kwamen van Ziggo dat weet ik wel zeker. Heb nu medeleiden met de mensen daar aan de telefoon op klantenservice, die als ze iets moeten opzoeken niet weten wat nu wel of niet klopt. Is daar ook druk als je belt 10min wachttijd gisteren. Lijkt dus op een puinhoop daar. Gerrit
Tonskidutch Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 dat is al eerder geconstateerd, zelfs in het consumentenprogramma Kassa werd dit al behandeld. men beloofde toen (ziggo) voor een bepaalde datum allemaal te hebben opgelost. maar wat bij al die middels helpdesk georganiseerde bedrijven gewoon weg een constante bron van ergernis is, lijkt het database bestand met alle informatie en gegevens. freelance en parttime (uitzendkrachten) medewerkers mogen natuurlijk niet zomaar database gegevens online wijzigen, dat zou eerst gecontroleerd en bevestigd moeten worden. simpele voorstelling van zaken is: die goeie peer aan de telefoon wil wel wijzigen maar heeft de desbetreffende rechten niet. als er dan persoonsgegevens of abonnementsgegevens niet kloppen wordt bijna altijd automatisch bij telefonisch contact een tweede aangemaakt in plaats van het wijzigen van de eerste zoals men het functioneel zou verwachten. ik heb principieel al eens een paar maanden geprobeerd een foutieve naam te laten corrigeren (bij een andere helpdesk) dan duikt er toch na weken een subroutine op in de programmatuur en software die de wijziging overruled. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Knudde Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch ik heb principieel al eens een paar maanden geprobeerd een foutieve naam te laten corrigeren (bij een andere helpdesk) dan duikt er toch na weken een subroutine op in de programmatuur en software die de wijziging overruled. Ha ha, zal wel komen omdat ze hun database verkloot hebben en een back-up hebben moeten installeren!
lock Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Ik heb 3 maanden geen rekening gehad van ze en vorige week kreeg ik een rekening t/m het eind van het jaar, moest ik in eenkeer €240,- betalen. Klopte overigens wel. "That's another fine mess you've got me into"
gerritvogels2 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Geplaatst: 20 november 2008 Ik heb via mijn Ziggo naar mijn betalingsstatus gekeken. Uit de bus kwam, dat ik geen betalings achterstand heb. Ben benieuwd wat men in rekening gaat brengen. Gerrit
Ome Merde Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 lol, dat had ik laatst ook bij iemand, was ook klant bij Ziggo. die was z'n telefoonnummer "kwijt". ik ben er (via-via) achtergekomen dat dit telefoonnummer opeens geregistreerd stond als 2e nummer bij een Ziggo klant in Coevorden. heel vreemd, deze Ziggo-klant (80 jaar) heeft al tientallen jaren dit nummer anyway, ik heb Ziggo er een grijns van oor tot oor opgezegd en Telfort de opdracht gegeven de zaak over te nemen. na twee maanden zonder telefoon te hebben gezeten heeft ze nu haar nummer weer terug. Ziggo is samen met CDS het meest WAARDELOZE bedrijf ever! merDe deze ruimte is te huur
Ou-Tannu Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 CDS presteert het tenminste nog om redelijk hun diensten te leveren administratief istwel een puinzooi.. bij ziggo mag je gewoon blij zijn als iets werkt :+ Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
opzolder Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Dat is appels met peren vergelijken. Ik ben ook niet blij met de schaalvergroting bij Ziggo. Maar de diensten van Ziggo en CDS vergelijken kun je alleen voor het tv-signaal. En wat dat betreft heb ik bij Ziggo geen klagen. Groeten van de zolder.
lock Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: Ome Merde Ziggo is samen met CDS het meest WAARDELOZE bedrijf ever! merDe Met beiden heb ik de nodige ervaring; CDS is in de loop van de jaren flink verbeterd met hun service. En met Ziggo heb ik ook geen probleem; Internet,Telefoon en TV werkt altijd prima, maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat we ex-Multikabel zijn en die had z,n zaken wel voor elkaar, in het Casema en Home gebied zijn meer problemen na de overname lees ik hier en daar. "That's another fine mess you've got me into"
Ou-Tannu Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 mja, analoge signaal van Ziggo ligt hier vaker PLAT dan de signaaltjes van CDS Digitale signaal is ook drama ( als ik mn buurman moet geloven ) dat de bitrate op de digitale zenders hoger is helpt weinig als je nog altijd veel BER heb.. zelfs met de decoder rechtstreeks op je AOP Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
gerritvogels2 Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 Nu het volgende. Heb 3in1 dus ook telefoon. Kreeg vandaag een E-mail dat mijn faktuur voor de komende periode klaar staat op "Mijn Ziggo" Ik even wezen kijken en opeens is de faktaaut zo`n 10 euro hoger. Nazoeken waar dit in zit leverde het volgende op. Ik heb 2 telefoonnummers. ! noem ik even het hoofdnummer en 2 het bijnummer. Voor het Hoofdnummer betaal ik 9,95 die ik weer gecrediteerd krijg, daar ik internet van 47,95 heb. En ik betaal standaard 10 euro voor volop bellen zoals ze dat noemen. Voor lijn 2 de bijlijn dus (gaat alleen alarm over) betaal ik 5,95. en Geen 10 euro voor volop bellen (voorheen tenminste). Nu hebben ze bij Ziggo opeens ook voor de 2de lijn 10 euro voor volop bellen in rekening gebracht zonder dat ik daarvan in kennis ben gesteld. Kreeg van Klanterservice te horen dat ik in het verleden een brief zou hebben gehad waar dit in werd aangekondigd. (mij niet bekend)en waarop ik met hun kon bellen als ik dat niet wilde. Volgens mij moet dit toch anderom zijn en dienen hun eerst mij schriftelijk om toestemming te vragen als hun mijn abbo wijzigen. Kreeg nadien een andere meneer aan de lijn en die gaf aan dat het werd terug gedraaid. ben benieuwd. Gerrit
Extreme001 Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 2e lijn voor je alarm... je durft... als je je alarm goed aansluit heb je dan je 2e lijn niet nodig. maar als je hier toch voor kiest neem dan een andere provider. voor 5,95 als je kabel uitvalt of ze dat kastje voor je deur inschoppen is je alarm eraf...
gerritvogels2 Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 Het gaat om de onterechte 10 euro op de factuur die er voorheen niet op stonden. Gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen