Gast nord Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Heb de Technisat Cablestar HD 2 pci kaart. Volgens instructies geplaatst, laatste drivers + software, resultaat nul.Er komt geen spanning uit de kaart naar de lnb's blijkt nu. Weet iemand hier een oplossing voor? Of een link naar de oplossing.
pet123 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Je hebt een kaart gekocht voor kabel ontvangst en deze kun je niet aansluiten op een schotel. http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/technisat-cablestar-hd-2-introductie/
Gast nord Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Info over de kaart zoek ik niet, ik heb de kaart al + alle info!! Daar schiet ik dus niet echt wat mee op. Of zie ik wat over het hoofd.Verschillende PCI sloten uitgeprobeerd dit op een ASUS moederbord.
Gast aart44 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: nord Heb de Technisat Cablestar HD 2 pci kaart. Er komt geen spanning uit de kaart naar de lnb's blijkt nu. Ja die is er niet en spanning zal er ook niet komen met een kabelkaart. Origineel bericht van: nord Of zie ik wat over het hoofd. Dacht het wel.
Gast nord Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Ik ga me heeeeeel heeeeel erg diep schamen, had dat dus niet gezien, dat word dus ruilen. Sorry voor het lastig vallen aan allen. Zal proberen het niet nog een keer te doen. Met dank.
Gast nord Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 En daar ben ik weer, nu met de Technisat Skystar HD 2. ( de vorige was een beetje dom van mij ) Wederom geen enkel signaal binnen te krijgen. Op de tuner uitgang staat nu een spanning van 26 volt dus ruim voldoende voor LNB's. Welke sat ik ook kies bij provider of alle frequenties, er worden er nul gevonden. Ik trek de antenne er uit stop hem in een externe tuner, perfekt geluid en beeld. ben nu weer twee uur bezig geweest en word een beetje moedeloos. De laatste drivers en viewers er op gerost, nada. HELP!! wie o wie. Met dank
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen