Gast gifre Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Is de BD55 dan een betere optie wat geluid betreft, want het beeld zal zelfde zijn.
alfadude Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Normaal gezien moet je de BD-35 perfect zo kunnen instellen dat de lossless audio codecs worden omgezet naar PCM. PCM kan gewoon door elke versie van HDMI. De BD-55 heeft enkel als toegevoegde waarde de analoge audio uitgangen. Dan ben je zeker dat je geluid hebt natuurlijk. Maar dat is dus in principe niet nodig. Quo signo nata es?
Beobuddy Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Qua advies ga ik helemaal mee met Winwiz. Ikzelf kocht de ps3 om prijs/kwaliteit/functionaliteit. Nu begin ik in combinatie met een netwerkschijf de audio/video mogelijkheden via het netwerk wat meer te ontdekken. Het valt mij op dat de drempel (voor mij althans) lager wordt om filmpjes te downloaden en vervolgens op de tv te kunnen vertonen. Overigens blijft ook bij het duitse blad AudioVision de ps3 facoriet ten opzichte van de pana's. Alleen al het laden van een schijf gaat sneller. Zelf heb ik een ir-abje van Nyko erbij gekocht en dat maakt het bedienen/kijken van films een stuk eenvoudiger. Voor die paar tientjes die het je meer kost dan de goedkoopste speler van panasonic, krijg je dan ook veel meer mogelijkheden. Wat ikzelf ook een pluspunt vind is het automatisch updaten van de firmware van de ps3. Zo worden er toch regelmatig verbeteringen en uitbreidingen aangebracht, ook op het gebied van audio. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
alfadude Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Even nog de kleine opmerking plaatsen dat de goedkoopste PS3 die ik kan vinden toch nog 380€ is. Daar nog een afstandsbediening bij is 20€ meer.(Afstandbediening is natuurlijk niet verplicht) De BD-35 heb je in huis voor 280€. Dat is toch 100 tot 120€ verschil. Het klopt dat de PS3 sneller is. Echt dramatisch kan ik het verschil echter niet noemen en eens je aan het kijken bent is het totaal niet meer belangrijk. Laatste puntje, ook de BD-35 heeft een automatische update via internet als je de ethernetkabel aansluit.(voor zover dat belangrijk is) Quo signo nata es?
Gast gifre Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Heb de BD35 gaan ophalen, hij was binnen. Wat een beeld, en dan nog maar op een HD Ready. Geluid subliem, we zitten precies in de bioscoop Dinsdag brengen ze de 46" Full HD. Ben benieuwd........................
alfadude Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Veel plezier met je nieuwe speelgoed dan. Quo signo nata es?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen