Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na diverse upgrades van Win-XP Prof sp3, krijg ik bij bezoeken van een secure side, de melding dat capicom.dll niet goed geïnstalleerd is???

Dan naar de MS side, en de genuine pack gedownld en dan capi... en geinstalleerd in windows\system32 dir en alles foutloos verlopen...

rebooted, internet verbinding en weer zelfde probleem???

Hoe geraak ik hieruit?

Geplaatst:

Tuurlijk, maar die waren voor die update ook aktief... alles is na de update begonnen...

Probleem is dat ik die side maar elke mnd bezoek (BTW) en nu pas op de valreep stel ik het vast...

Mijn ander systeem (Win98se K3 proc) heeftproblemen met de USB herkenning en de kaartlezer...

En zo zit ge gevangen voor ge 't weet...

Geplaatst:

Die: "Security Update for CAPICOM (KB931906) - Nederlandse update" ziet er anders uit dan deze welke ik gisteren geinstalleerd heb, ook desondanks het v2102 was???

was een soort msi file.

Die had voor download een MsGenuinesoft check nodig, en dan deze morgen een zwart scherm... bij mijn eerste update vandaag...

Ik heb die XP indertijd gekocht van een firma die er nu niet meer is, een MS XP cd met dun A5 boekje en kaart en nr in een schrinked plastic zak...

Ik heb die nooit geregistreerd, en nu wordt ie niet herkend en de capicom niet goed geinstalleerd, en dat was het probleem...

Heb nu een nieuwe versie gekocht, en zie wel hoe lang "die gangsters" hun produkt nog ondersteunen, maar ik denk eraan om autom. updates eraf te gooien, want ik heb er meer erger dan plezier aan beleefd... is die komende versie ook zo, dan doe ik wel de moeite om linux te leren gebruiken, en Bill en Steve mogen hun klodden houden.

Geplaatst:

Is dat die witte kaart met groene achtergrond zwart bedrukt?

Na al die jaren zal er eens zeer goed moeten achter zoeken geloof ik.

Ik geloof dat er ergens een zegel met hologram op hing, maar is al zooo lang geleden...

• 4 weken later...
Geplaatst:

Heb gisteren met de nieuwe gelicentieerde Win-XP op de PC, die WGA getest is, die geregistreerd is geprobeerd m'n maandelijkse BTW aangifte te doen, en ja hoor terug CAPICOM.DLL niet juist geinstalleerd...

Dus nu de helpdesk µSoft gebeld, want ik ben nu 2x officieel... en na een half uur telefonat had ik zoveel appels als peren, en ook zij hadden die foutmelding op die belg overheidssite!!!

In een apparte mail van µSoft kreeg ik de verwijzing naar de help file, van de overheidssite; en een link om CAPICOM.DLL te dwldn... (die had ik allang te voren uitgevoerd)...

Dus met een kluitje in het riet gestuurd.

Na wat zoekwerk op het web vond ik iemand die iets gelijkaardigs had meegemaakt en die vertelde dat na de installatie van die CAPICOM.DLL er aan het systeem moest verteld worden dat Win-XP die file in z'n register moest opnemen!!!

Dus moest je volgend commando uitvoeren:

<start> <uitvoeren> en dan commandolijn typen: <regsvr32 capicom.dll> en dat was het....

Daarvoor heb ik die:

1/WGAtest moeten doen,(om die capirommel te kunnen downloaden)

2/een nieuwe versie kopen,

3/dan nog verder zitten sukkelen (veel tijd verloren) en

4/µSoft helpdesk bellen wiens raad onbekwaam en nutteloos was

en wetende dat dit alles gekomen was na de talloze updates van µSoft, want ik heb zeker 9 maand lang geen probleem gehad...

Ik DENK indien wij dit probeerden zaten we in de gevangenis!!!

Geplaatst:

Schade claim indienen, al een paar keer gezien met eenheid4, die kloten ook maar wat aan.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen