Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Citaat:
Bij de toetreding van topzenders als NASN, Eurosport of JimJam, bleef het Pluspakket steeds zijn originele tarief behouden. Ondertussen ging het pakket al van 17 naar 23 zenders. Stijgende werkingskosten, toegenomen auteursrechten en indexeringen dwingen ons daarbij helaas tot een aanpassing van de prijs van dit pakket.

Vanaf 1 januari wordt het Pluspakket daarom aangeboden aan 14,90 euro per maand.

Aan de prijs van het Basispakket wordt niet geraakt, en ook het complete Toppakket blijft extra voordelig aan 19,90 euro per maand.

whistle

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Geplaatst:

Nochtans zijn er een aantal zenders uit het basispakket verdwenen.

Aanpassingen naar boven wel, maar naar beneden blijkbaar niet.

Greets

Geplaatst:

Ik begrijp dat de prijzen stijgen maar als je bij elk half zendertje dat wordt toegevoegd staat te roepen dat het "gratis" wordt toegevoegd aan dit of dat pakket moet je dat niet als argument aanhalen bij een latere prijsstijging.

En gestegen werkingskosten? Ik neem aan dat het aantal abonnees blijft stijgen dus wordt de kost/kaart normaal gezien lager... zelfs bij stijgende totaalkosten zou dat in een bedrijf in zn eerste echte groeifase zo moeten zijn.

Maar ach... beter een prijsverhoging dan een ongezond bedrijf en binnen afzienbare tijd geen Vlaamsche sattelietprovider.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:

Waarschijnlijk willen ze zoveel mogelijk mensen pushen naar het toppakket. Het prijsverschil wordt nu weer een euro minder

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb ook ondertussen het toppakket genomen door dit kleine prijsverschil.

En het zal naar mijn mening niet stoppen met de prijsverhogingen.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

miss dat ze la une en la deux ook in het pluspakket steken omdat telesat ook één en canvas/ketnet krijgt in hun pakket.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

La une en la deux,twee belgische zenders zouden eigenlijk moeten toegevoegd worden aan het BASISpakket van TV-Vlaanderen.

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Geplaatst:

Ik vind dat je voor 14,90 nog steeds een heel mooi zenderpakket hebt in Vlaanderen. Er zitten dan wel geen filmkanalen in, maar wel zenders waar wij in Nederland meer voor moeten betalen, bijvoorbeeld omdat ze in Nederland in het Entertainmentpakket zitten voor 23,95 per maand...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen