bavo27 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Citaat: eerder kon u al lezen dat men momenteel druk bezig is met de voorbereiding van het nieuwe Mediaguard 3 coderingssysteem, en dit voor een optimale beveiliging van onze producten. Op 1 december zetten we daarbij de volgende stap en presenteren we de nieuwe Mediaguard 3 smartcard. Deze nieuwe smartcard is vanaf dan al beschikbaar bij uw distributeur, maar tot het tweede kwartaal van 2009 blijven ook de huidige smartcards nog steeds probleemloos functioneren.Voor klanten met zo’n Mediaguard 2 smartcard volgt in het eerste kwartaal van 2009 een grootschalige omruiling; meer details hierover volgen nog. bron: TVV "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Catalán Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Nou leuk,hopen dat onze Noorderburen ook niets hoeven te betaling bij een omruiling... grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Elwin Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Neem aan van niet. Denk niet dat wij ervoor hoeven te betalen. TVV en CDS zijn tenslotte van dezelfde organisatie...
Gast Deevie Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 So? Er zijn nog wel bedrijven die zowel in Vlaanderen als Nederland actief zijn, maar toch een verschillende prijsstructuur hanteren.
bavo27 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Geplaatst: 20 november 2008 Origineel bericht van: Elwin Neem aan van niet. Denk niet dat wij ervoor hoeven te betalen. TVV en CDS zijn tenslotte van dezelfde organisatie... Tuurlijk,dat deze omruiling gratis moet/zal zijn.Denk niet dat er velen zin hebben om nog eens 79€ te betalen voor een nieuwe smartcard. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
alfadude Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Ik neem aan dat de kaartwissel gratis is. Dat is in het verleden zo geweest en ik heb ook nog in geen enkel officieel bericht gelezen dat er betaald moet worden. Als er toch betaald moet worden is het voor mij erg simpel. Dan verstuur ik per direct een opzegbrief en ga ik terug naar Telenet. Maar dat verwacht ik dus niet. Quo signo nata es?
Littlesat Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Citaat: Denk niet dat er velen zin hebben om nog eens 79€ te betalen voor een nieuwe smartcard Ik ben alleen bang voor degene die Nederland 1,2 en 3 alleen (gratis) hebben op hun kaart... Die krijgen waarschijnlijk echt geen nieuwe kaart. Wie weet blijven ze voor deze abbo's wel simulcrypten. En wat gebeurt er met de Irdeto-II kaarten? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Mojo Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Citaat: En wat gebeurt er met de Irdeto-II kaarten? Nou wat denk je?? Irdeto heeft niets met Seca te maken dus ..... vul zelf maar in. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
cookie Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 En ik heb net een seca 2 kaart van TVV gekocht, hopelijk is die omruilactie gratis want anders is dat mooi 80 euro weggesmeten. (sturen ze die kaart dan op via de post?)
Triss Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 hoop dat cccam dan nog blijft werken op men dreambox... anders hem ek ook problemen... dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.
Rytec Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Er zijn toch nog providers die met mediaguard3 werken en daar draait cccam ook nog op. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
fico99 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Origineel bericht van: Rytec Er zijn toch nog providers die met mediaguard3 werken en daar draait cccam ook nog op. Wat is cccam? Een softcam van de Dreambox? Dreambox DM800, Triax TDS 110 Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E) TV Vlaanderen TopPakket
katwezel Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 ik dacht ergens in mijn contract van tvv gelezen te hebben dat de kaart geniet van een levenslange waarborg , dus de omruiling zal wel gratis zijn ,(dat zij de codering veranderen heeft geen invloed op hun contractuele overeenkomst) ondertussen ben ik eens gaan kijken op een site in spanje naar de ervaring met mediaguard 3 en blijkbaar ondervinden ze daar geen problemen ( reeds enige tijd in voege ) ik ben ook een smartwi gebruiker , volgens hun forum zal de kaart blijven werken in de smartwi ( oudere versie's moeten mogelijk wel een upgrade uitvoeren M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Gast elnero Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Hey katwezel, kan je de spaanse site es doorgeven aub, waar je die informatie las. Thanks, El
katwezel Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 even vergeten , zal het opzoeken , is in elk geval een spaanse forum , sorry nu even te druk , groetjes M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen