Gast gerardo Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Sinds een paar dagen valt beeld weg op display en ook doet zappen vreemd. Als het beeld in display weg is en ik zap naar andere zender, dan is beeld zwart. Als ik dan 30-60s wacht dan weer beeld en beeld op display! Waar kan dat aan liggen?
paardengek Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Dat klinkt naar een voedingsprobleem. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast gerardo Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 En hoe controleer je of dat zo is?
paardengek Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Schroef eens de relook open en check de condensators op lekkage c.q. check op bolle condensators. Dit is dus een visionele check. Je kunt echter ook de voeding doormeten, maar waar en hoe je moet meten kan ik zo niet vertellen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast gerardo Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Bedankt. Als iknu al tijd voor een Q-Box oid tijd heb ga ik dat eens nakijken. Mss wordt het nu al tijd voor een Q-Box oid
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen