Ga naar inhoud


[TF5500PVR] HDD start steeds op


Gast lianne28

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben sinds kort in het bezit van een 5500PVR maar nu het geval dat als ik aan het 'zappen' ben de hdd wordt geactiveerd. Maar alleen bij de gecodeerde kanalen. De cam is de officiele van cd en ik heb de optie tijverschuiving uit staan. Weet iemand of dat dit een normaal verschijnsel is en off dat dit uit te zetten is. Overdag is het niet zo'n probleem maar 's avonds is het wel erg hoorbaar.

 

Gr. Johan

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: pwo
Probeer eens om de MHW-EPG uit te schakelen. Bij mij was dit de oplossing.


Hartelijk dank, dit heeft inderdaad geholpen. Nu maar proberen een andere epg lijst erin te zetten.

Gr.Johan
Link naar reactie
Delen op andere sites

het is heel normaal dat de hdd draaid de epg gegevens worden op de hdd opgeslagen

 

ook als je dus iets anders gaat gebruiken want TAP's werken ook via de hdd

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of koop een stille HD voor deze ontvanger. bv Samsung of WD. Zoek het forum maar af voor andere modellen!

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit wel een redelijk stille HDD in je hoort hem alleen als ik 's avonds laat tv kijk met het geluid op het zachtst. Overdag hoor je hem aleen als je je oor erop legt. Het gaat meer om het opstarten steeds ik heb hem ondertussen constant aan nu.

 

Gr. Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik 3pg en de files van Henk Puister voor de CD-zenders en de BBC's. 3pg laadt de gegevens in het geheugen en kun je zo instellen dat het niet iedere keer de harde schijf benaderd. Bij mij blijft de harde schijf uit.

 

Mvg,

 

pwo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pwo
... 3pg laadt de gegevens in het geheugen en kun je zo instellen dat het niet iedere keer de harde schijf benaderd..

He, dat wist ik ook niet. Echter ik maak te veel gebruik van timeshift(wat zei die nou??) dus mijn HD staat wel constant aan.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...