Ga naar inhoud


Zijn er moderators op sat4all die binding hebben met commerciële sat bedrijven?


Gast xarxar2

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Ik zit al 20 jaar in de ziektewet en daarvoor was ik elektro monteur. Erg veel binding met een of andere tak heb ik dus niet en is het een pure hobby en tijd verdrijf voor mij.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: koostronics
Daarom dat ik het ook niet gepast vond Ron.


Ik snap de vraag wel van de TS.
Met name de agressieve antie "andere Linux Tuners" draadjes, lijkt het wel dat de beheerder DMM banden heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarmee speel je jezelf nu echt weg van dit forum.

Dat soort beschuldigingen ben ik echt zat en accepteer ik al lang niet meer.

Dat ik een persoonlijke favoriet heb, geeft jou niet het recht te suggereren dat ik $$$ zou verdienen met het afkraken van andere receivers.

Ik vraag me af hoe jij het zou vinden als ik jou in je eigen huis ongefundeerd van alles en nog wat beschuldig.

Ik zou jou in ieder geval mijn huis uit stampen en dat is precies wat er (op basis van onderststaande huisregels) nu gebeurt is.

 

Citaat:
6. Fatsoenregels - Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeer

Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, evenals berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt of iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen, uit den boze zijn! Dergelijke berichten worden gewist en het lidmaatschap van de overtreder zal worden beëindigd. Leden die herhaaldelijk de goede sfeer op dit board aantasten, worden uiteindelijk verwijderd uit onze database en zijn niet langer welkom op sat4all.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onnodige agressie zeg !

 

Uiteraard mag men een persoonlijke favoriet hebben.

 

Moderatoren en ook een beheerder hebben een regulerende functie in het belang van een open, constructieve en objectieve discussie.

 

Het te sterk ventileren van de eigen voorkeur en soms minimaliseren van andere producten door deze personen moet dan ook niet plaats vinden. Het is tenslotte toch Sat4all met een breed scala van producten.

 

Een beetje rust in de discussie en vriendelijkheid is veel beter.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is allemaal prima, maar als je het met het beleid van dit forum niet eens bent, kun je twee dingen doen:

1. Wegblijven

2. De huisregels respecteren en je bezwaren NETJES via PM of e-mail kenbaar maken.

Maar zeker niet op het board zelf notabane een moderator die zijn vrije tijd in jullie "board-plezier" steekt, op een dergelijke wijze beledigen of beschuldigen.

Dan bewerkstellig je alleen een averechts effect en een hoop onrust op het forum.

Vaak wordt die onrust ook opzettelijk veroorzaakt en reageren wij door het wissen of bannen van zo'n lid.

Wij zitten hier voor ons plezier en niet om voortdurend beledigd te worden.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ madhunter : dus bij 11 mag ik wel ongenuanceerde dingen op het board plempen :-)

 

@ moderatoren : als iedereen zich altijd netjes aan de regels zou houden,nooit iets probeerde uit te lokken ect ect. dan zaten jullie mooi zonder werk en hobby. Een ooit beroemde Amsterdamse voetballer zei eens...elk nadeel heb z'n voordeel...zo moet je dit ook zien ;-)

 

ps : let wel ...er staan smileys !!

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...