Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer een nieuwe versie van een progr te installeren en het wil de vorige versie verwijderen, maar dat lukt niet...

Het prog zegt dat ik het handmatig moet doen...

In configuratie/software probeer ik ook die progr te verwijderen, lukt ook niet...

Met Hijack verwijder ik de startup calls naar dit progr, start opnieuw op.

Ik draai registry cleanup en verwijder alle fouten.

Start opnieuw op, in config/software staan die prog nog altijd vermeld maar zonder bestandsgrootte indicatie.

Verwijderen lukt niet???

Progr opnieuw installeren lukt niet omdat verwijderen niet lukt...

Hoe kan ik uit de startupmenu en config/software verwijderen, en is er een startup menu waar ik die manueel kan verwijderen, of/en registry verwijderingen doen???

Geplaatst:

hoi met jan (magna) je kunt het in veilligemodes wel weghalen door opstarten en dan f8 indrukken groetjes jan

Geplaatst:

staat het ook niet bij opstarten een dan msconfig intypen bij opstarten tapblad

Geplaatst:

Heb terug een update binnen, en dan een zwarte achtergrond en dan een rekening van 141.6 € bij Uncle Bill...

Koddige jongen...

En een orig gekochte versie en CD, maar nooit geregistreerd...

""Microsoft is toegewijd aan de beveiliging van uw privacy.""

Ze gaan ook een nieuwe kaart moeten uitgeven... blush:D

Geplaatst:

Ga ik eens opzoeken... effe googelen

Alle Windows gebruikers opgelet met autom produkt updates...

Als er maar ook één reukje aan je Win versie zit, dan wordt het een winst versie voor Uncle Bill! sickeek

Ofwel automatische updates uitzetten...

Mijn rek bedraagt 141.51 € !!!

Geplaatst:

Yep is gefikt, Yr Uninstaller did the job...

Onvolledige uninstalls waren de reden dat niuewe updates er niet meer op konden...

Nu na het uninstallen is de nieuwe versie er zonder problemen op geïnstalleerd...

De reden dat de ID authentifikatie niet meer werkte was een slechte installatie van CAPICOM.DLL

Die capirommel had eerst een genuine authentification nodig van W-XP... en hier is het mis gelopen, met een zwart schem tot gevolg...

Spijtig dat die Yr Uninstaller terug in m'n buidel krabt... cry

Geplaatst:

tuurlijk niet, dit ligt 9 v/d 10x aan de eindgebruiker met al z'n software die klakkeloos geïnstalleerd wordt.

Microsoft zou geen enkel bestaansrecht hebben mochten ze gebruikers met officiële licenties gaan belagen met rekeningen zoals je zegt.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Daarom altijd met een dubieuze XP altijd bij 'systeem eigenschappen' ---> 'automatische update's' de optie

"kennisgeving over update's ontvangen, maar de update's niet automatisch downloaden of installeren" kiezen.

Zo kan je ten allentijde zelf kiezen en beslissen welke update je installeerd en dat is dan zeker niet de update ' Genuine Advantage Check'wink.gif

Zou dom zijn om update's uit te schakelen i.v.m de regelmatige beveiligingsupdate's.

Geplaatst:

Bij een scan met "Hijack this" staan er nog altijd opdrachten van niet gebruikte zelfs niet meer aanwezige programma's.

Aanklikken voor werwijdering help niet...

Hoe kan ik die wegkrijgen, en waar staan die opdrachten in een startup file?

Wat die genuine adv check betreft, die is voor download/installatie van sommige files vereist!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Xilence
Zou dom zijn om update's uit te schakelen i.v.m de regelmatige beveiligingsupdate's.

Welnee, er zijn al tijden alternatieven of je kan gewoon zelf elke maand uit de update lijst de updates downloaden en een keuze maken.

Origineel bericht van: Jan Ambers
Wat die genuine adv check betreft, die is voor download/installatie van sommige files vereist!!!

Maar dat hoef je niet vanaf elke pc afzonderlijk te doen, eenmaal ergus gedownload kan je dit transporteren naar je 2de pc.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:
Origineel bericht van: WPW
Origineel bericht van: Xilence

Welnee, er zijn al tijden alternatieven of je kan gewoon zelf elke maand uit de update lijst de updates downloaden en een keuze maken.

mjah, die 'alternatieven' is nou ook niet echt een denderend suc6.
Voordeel van de manier die ik hanteer is dat je netjes wordt geattendeerd op de update's door middel van het icoontje in je taakbalk. ff er op klikken en je kan zelf kiezen welke update je download en installeerd. Nog een bijkomend voordeel is dat het niet 'vergeten' wordt om (beveiligings) update te installeren, iets wat bij extra handelingen om update's te installeren nog al eens voorkomt. wink.gif
Geplaatst:

Persoonlijk verwijder ik wel eens de map waar het programma instaat als ik het niet middels programma's toevoegen/verwijderen eruit krijg. (bv C:\Progra~1\RandomProggie)

Als je dan weer naar de control panel gaat en hem aanklikt in programma's toevoegen/verwijderen geeft windows een fout en knikkert hij hem eruit - simpelweg omdat het programma niet meer bestaat op de PC.

Daarnaast heb ik wel eens middels regedit e.e.a. weggehaald:

Click Start, and then click Run.

In the Open box, type regedt32, and then click OK.

In Registry Editor, locate the following registry key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

In the left pane, click the Uninstall registry key, and then click Export on the File menu.

In the Export Registry File dialog box that appears, click Desktop in the Save in list, type uninstall in the File name box, and then click Save.

Each key listed under Uninstall in the left pane of Registry Editor represents a program that is displayed in the Currently installed programs list of the Add or Remove Programs tool. To determine which program that each key represents, click the key, and then view the following values in the details pane on the right:

DisplayName: The value data for the DisplayName key is the name that is listed in Add or Remove Programs.

-and-

UninstallString: The value data for the UninstallString key is the program that is used to uninstall the program.

After you identify the registry key that represents the program that you removed but which is still displayed in the Currently installed programs list of Add or Remove Programs, right-click the key in the left pane of the Registry Editor window, and then click Delete.

Click Yes in response to the "Are you sure you want to delete this key and all of its subkeys?" message.

On the File menu, click Exit to quit Registry Editor.

Click Start, click Control Panel, and then click Add or Remove Programs.

In the Currently installed programs list, verify that the program whose registry key you deleted is no longer listed.

Do one of the following:

If the program list is not correct in Add or Remove Programs, double-click the Uninstall.reg file that you saved to your desktop in step 5 to restore the original list of programs in the registry.

-or-

If the program list is correct in Add or Remove Programs, right-click the Uninstall.reg file on your desktop, and then click Delete.

(bron: Microsoft MSDN)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen