snopper Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: pietsat Hey dat kan niet echt niet. veel te duur ...google eens op ACV.. super ketel met warm water en meteen kant en klaar en die verkoopen ze ook in jou land Nou dat merk zal ik niet meer aanbevelen. Ik heb een ACV gehad (op mazout) en heb daarmee alleen maar problemen gehad. De brander is 3 keer vervangen totdat ik eein Weishaupt erin heb laten zetten. Verbruik was enorm hoog (+/- 3000L per seizoen) en heb zeker 2x per jaar storing gehad naast het normale onderhoud en vaak was de elektronica kapot. Er staat nu een Buderus kombi ketel. Alles bij elkaar kostte de vervanging 15k Euri. Ik verbruik nu ongeveer 1700L per jaar en heb geen storing meer gehad. Trek je conclusie's ... Snopper Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Met die Fröhling mag ik eigenlijk niet mopperen. In het begin, na een paar maanden moest er een nieuwe kooi in de brandkamer. Maar dat was een fabrieksfout die in alle typen voorkwam. Nadat deze vervangen was heb ik nagenoeg geen storing gehad. Het olieverbruik ligt bij mij op ongeveer 1500 liter per jaar.
Gast pietsat Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: snopper Origineel bericht van: pietsat Hey dat kan niet echt niet. veel te duur ...google eens op ACV.. super ketel met warm water en meteen kant en klaar en die verkoopen ze ook in jou land Nou dat merk zal ik niet meer aanbevelen. Ik heb een ACV gehad (op mazout) en heb daarmee alleen maar problemen gehad. De brander is 3 keer vervangen totdat ik eein Weishaupt erin heb laten zetten. Verbruik was enorm hoog (+/- 3000L per seizoen) en heb zeker 2x per jaar storing gehad naast het normale onderhoud en vaak was de elektronica kapot. Er staat nu een Buderus kombi ketel. Alles bij elkaar kostte de vervanging 15k Euri. Ik verbruik nu ongeveer 1700L per jaar en heb geen storing meer gehad. Trek je conclusie's ... Snopper Dat is jammer! normaal gaat het best goed met acv ,maar je heb gelijk Buderus is ook zeer goed. je kan wel eens pech hebben
Gast pietsat Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Wat betalen jullie voor een liter olie??
snopper Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Vandaag bestelt krijg je een liter voor 0,507 EUR. (let op: in Luxemburg) Snopper Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)
pukje Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Origineel bericht van: snopper Vandaag bestelt krijg je een liter voor 0,507 EUR. (let op: in Luxemburg) Snopper Heb vorige week besteld was toen 0,575 ,had ik maar gewacht
Poetsdoekje Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Citaat: Dit verhaal moet ik even kwijt, want het was wel zweten vannacht. Kan ik me helemaal voorstellen dat je moest zweten, als ik je nieuwe avatar bekijk, dikke sjaal om, muts op, oorwarmers aan... wat wil je nog meer poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast pietsat Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Jullie moeten met zo veel mogelijk buren inkopen. zo kan je het bedraag omlaag krijgen gewoon afspraken maken met de olie boer als die zo 200.000 liter kunnen leveren zaken ze wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen