Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 He jongens ik moest bij een vriend de schotel uitrichten maar ik krijg via de decoder geen signaal door en ook geen beeld dus ik dacht het licht aan de lnb kop maar nee dat was het niet dus ik dacht het licht aan de decoder zelf heb bij mij thuis de decoder aan gesloten en thuis deed hij het wel maar nu weet ik het ook niet meer wat kan ik nog meer doen of kan ik de kop iets doen tot dat ik beeld krijgt ik hoor het wel van jullie oke<p>Groetjes<p>Armando
Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 ligt het misschien aan de kabel??<p>eens uren zitten kl*te, met korte kabel direct onder schotel probeert, werkte toen wel. bleek er in de kabel (nieuw) een breuk te zitten.
Gast Geplaatst: 14 februari 2002 Geplaatst: 14 februari 2002 hoi arno zet er maar eerst een analoge ontv aan dan kanje beter zien wat er aan de hand is geen beeld analoog???? even de spanning aan de uitgang van de reciever meten,ok dan aan het einde van de kabel bij het lnb sap aan het eind dus plus en min lnc eraan ermoet een lichte ruis verandering optreden is deze er niet lnc kapot <p>succes hans
Aanbevolen berichten