Timm1983 Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Hallo allemaal Ik heb een Wavefile dat ongeveer 2u30 duurt, is van tijdens de repetitie. Ik heb Gold Wave Editor gebruikt om enkele bewerkingen te doen maar plots merkte ik op dat ik van de originele file 001.WAV nog maar 5 minuten over heb? Ik herinner mij heel goed dat ik van heel de file geen delen heb gedelete of zo. Ik heb wel geprobeerd van een gedeelte te selecteren en te proberen bewaren maar dat is me niet gelukt, waar slaat Gold Wave Editor selecties op uit Wave files? Is de volledige file nog ergens terug te vinden, hetzij in temp files. Of kan ik aan de hand van de originele file 001.WAV het met een ander programma herstellen zodat ik weer het origneel heb van 2u30 minuten. Of heb ik me gewoon misdrukt ergens in het programma Gold Wave Editor? Alvast bedankt voor de hulp want ik zou het spijtig vinden mochten deze mooie replieken verloren gaan. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast hummiesat Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Je zou in Goldwave eens onder Options -> Storage kunnen kijken. Maar slim is het niet om met je "master" file te gaan klooien natuurlijk. Windows heeft al jaren een copy functie.
Timm1983 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Geplaatst: 20 november 2008 @ Hummiesat Bedankt voor je antwoord. Ik zie bij Options niets over Storage? Wel zie ik: Settings ... Output format ... Windows recording mixer ... Show Welcome Window ... Language ... Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast hummiesat Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Ik heb hier v5.20 en die heeft heel andere options Colour Control Properties File Formats Plug-in Storage Toolbar Window
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen