Gast MindRuler Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Hallo, Ik heb de ipbox910 als cardserver met mgcamd en newcs. Ik heb de kathrein met newcamd naar de newcs toe van de ipbox. Nu staat af en toe op de kathrein het beeld stil en gaat weer verder, soms lang stil soms kort maar wel vervelend. Dit had ik nooit toen de dreambox cardserver was met newcs. Moet ik nog iets aanpassen....?????? Gr. Richard
Gast koffie54 Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 heb je de ip910 en de katrien een eigen naam en wachtwoord gegeven. Als je de zelfde geeft krijg je dit soort dingen. ja kan het makkelijk instellen in de iexplorer. http://ipadressipbox:9000
Gast MindRuler Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Ze gebruiken denk ik dezelfde, ik zal dat eens aanpassen. Ik post wel even of dit de oplossing is. Gr. Richard
Gast MindRuler Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Je had gelijk, ik heb een andere user/pass toegend en nu geen problemen meer....dank je... Nu nog het disceq probleem met de astra 3 ontvangst.
Gast janjcl Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Ik lees dat jullie de IPBOX910 hebben draaien met MGcam en Newcs. Ik heb die IPBOX910 schoon geïnstalleerd met alleen de nieuwste software van 'www satupdate net' dus de R8873-update en de addon_version-910HD_sh4_230109 die MGcam en Newcs bevat. Alles geconfigureerd maar ik krijg de volgende foutmeldingen: eerts krijg ik: Could not open device /dev/sci1 [Might be in use by another process?] Reset failed ... Dat gaat zo door tot hij ten slotte zegt: [ Loader ] Reader type 5 on node /dev/sci1 [ Sci ] Closing device /dev/sci1 [Handle=-1] [ Sci ] Opening device /dev/sci1 [ Sci ] resetting card now [ Sci ] Reset [ Sci ] Card reset [ Sci ] No ATR received. resetting again [ Sci ] Reset [ Sci ] NO Card ATR data detected [ Loader ] Reset failed ... En dat is dan de laatste regel. Het werkt wel bij jullie dus ik ben nieuwsgierig hoe jullie het aan de praat hebben gekregen. Ik heb zelf de indruk dat het niet ligt aan de newcs.xml of aan de mg_cfg. Maar wat dan wel?? Is het een timing probleem? Wie kan mij een hint geven of zeggen hoe hij het draaiend heeft. Ik hoor heel graag van jullie. gr Jan
basix Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 heb zelf geen abcom of 910 of eender welke variant van deze boxen, maar heb je al eens geprobeerd te kijken of de device /dev/sci1 wel degelijk bestaat? Normaalgezien begint de teller op 0.. ls -la /dev/sci* en je weet het.
ppaap Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 hallo , ook de nieuwe U boot 1.3.3 er overheen geflasht? ppaap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen