Fatfreddy Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Ik ben op zoek naar een programma ( als het al bestaat ) dat in staat is om sup tekst bestanden te converteren naar srt bestanden. Iemand ervaring hiermee ? Grtz Fatfreddy
winwiz Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 lesje Google http://www.google.nl/search?q=subtitle+converter Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Fatfreddy Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Geplaatst: 21 november 2008 O.K. dat zijn er nogal wat. Welk programma vind jezelf goed ?
Gast wanderer Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 of zoekterm sub2srt heb je weer een aantal bladzijden...
D.Quijote Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 @ Fatfreddy, Misschien kan het ook online op een bepaalde site, maar weet het niet meer zeker, en weet ook niet zeker of ik die mag plaatsen, dus stuur je wel een PM Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
rudolfdebeer Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Subtitle Creator zonder twijfel. Kan zijn dat je oudere versie moet zoeken als hij niet loopt. Wel Power DVD erbij graag anders zwart beeld. Of je moet naar een goed pakketje codecs googlen. Wel gebruiken voor je eigen camcorder movies Even oefenen met synchronisatie functie. Doe je alleen eigen videobanden, dan is ULead, nu van Corel een goede aanschaf. Let wel ga je DVD maken heb je nog wat hulpprogs nodig. Kijk op videoforums met handleidingen welke en hoe te bedienen. Kost 2 weken aanleertijd Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Fatfreddy Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Geplaatst: 12 december 2008 Ik maak nu vaak gebruik van Subtitle Workshop dit programma bevalt mij het best omdat daarin film en srt bestand geladen kunnen worden. Sup (dit is overigens iets anders dan sub) overzetten naar srt is mij overigens nog steeds niet gelukt.
alfadude Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Supread of suprip kunnen je daar wel mee helpen. Quo signo nata es?
rudolfdebeer Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Subtitle Workshop is ook goede keuze voor synchronisatie en dan SRT2SSA erbij. En dan VirtualDub aktuele versie als je het met de bijkomende subtitle plugin in de film wil branden. Sommige apparaten kunnen een SRT direkt weergeven in minder aangename vorm wit letter op donkergrijs balkje. Let bij VirtualDub ook op de manier van processing en de te kiezen compressie. Virtualdub lost ook VBR naar CBR audio problemen op. (zonder totale decompressie). Virtualdub vereist SSA bestand !!! SubtitleCreator gebruiken voor SUP naar SRT. En niet dat ander Subtitles Creator proggie wat ook rondzwerft. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen