voyager Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Ik was wat met linksys routers aan het spelen en ik dacht voor de zekerheid even een JTAG interfaceje bestellen voor het geval dat. Toen bedacht ik me dat ik volgens mij zo'n ding nog had liggen in de vorm van een CAS1 interface, kan iemand zich die nog herinneren? Een 2 delig PCB met een LPT poort en een los kaartje wat je in je cam stak. Nu ben ik dus opzoek naar de pinout van dat ding. Er zijn wel diagrammen van JTAG naar bv een exteme ontvanger maar die vermelden niet wat waar overheen gaat. Iemand toevallig de gegevens van die interface, in de handleiding word het niet vermeld namelijk Regards ;-) Regards Sebastiaan,-
JohnO Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 ken de cas 2 wel, heb al vele db geflashed met een biosje in het verleden. Maar je vertelde over spelen met linksys Wet je toevallig of er voor de linksys BEFw11S4 de oude 10 Mbit versie alternatieve software is wat er in kan. Hij zou een wifi verbinding moeten bridgen naar een garage (veel beton) Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Snurker Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Als die garage op jouw electra aangesloten zit, zou je een Homeplug kunnen overwegen. gaan wel tot 200 meter over de 230 Volt kabel Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
elektroboy Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 CAS software enz op duolabs te vinden dot com of zoiets 73 geen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen