Ga naar inhoud


[TF 7710 HD PVR] Handmatig transponder inlezen


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Als ik mijn ontvanger voorzie van een nieuwe zenderlijst,

nadat ik een fabriekreset heb gedaan

en de ontvanger handmatig laat zoeken op transponder, frequentie. zet de ontvanger de eerste zender op plaats 1000, en niet op plaats 1

 

Hoe los ik dit op.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou je niet een firmware hebben die mediahighway in zich heeft?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Henri Aalten
De firmware die ik er al maanden in heb staan, van de bekende site.


Origineel bericht van: Henri Aalten
Dus hoop ik eigelijk, dat deze firmware meer cams ondersteund.
Maar wil het niet ten koste doen van andere problemen.

Origineel bericht van: Henri Aalten
Fabrieksreset gedaan, daarna deze zederlijst er in gezet,
met TopSet dan zoals hierboven.
Als ik automatich zeders laat zoeken, op Astra 1 begind deze bij 1300
Ik snap er niets meer van.
Ik denk dat deze ontvanger maar weer eens voor de 5e keer tegrug gaat naar mijn dealer, mag die het uitzoeken.
Of een van jullie nog iets om te proberen??

En je zat pas nog te vertellen dat je er nieuwe FW in had gezet, en dat je zenderlijst op nul blijft staan eek
Je hebt er dus wel andere FW in of vergis ik me nu blush


Nee Sjaak, opnieuw de firmware er ingezet.
Mijn Excuses, als dat niet duidelijk was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou.... Ik krijg af en toe het gevoel dat het een prive helpdesk is voor 2 leden, met alle respect. Soms heb ik het gevoel dat ze broers zijn. Allerlei problemen en absoluut niet weten wat je in huis hebt of waar ze mee bezig zijn....

 

Ik haak af.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast decodertje
Origineel bericht van: winwiz
nou.... Ik krijg af en toe het gevoel dat het een prive helpdesk is voor 2 leden, met alle respect. Soms heb ik het gevoel dat ze broers zijn. Allerlei problemen en absoluut niet weten wat je in huis hebt of waar ze mee bezig zijn....

Ik haak af.


ik snap er ook niks meer van.
het gaat van de hak op de tak.
word er soms duizelig van.
maar snap het niet .
henri suc6 je komt er vast wel uit.

grtz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Henri, deze reacties roep je nu zelf op je af.

Ik dacht dat je uit de zorgen was nadat we samen bij jou thuis hebben geconstateerd dat het probleem aan jouw cam lag.

Je besteld een nieuwe cam en verteld dat het met deze nu verder goed ging en de problemen verholpen waren.

Ik wenste je nog veel succes met daarbij de mededeling om nu overall van af te blijven.

Maar wat is nu het resultaat, jij voert de ene na de andere naar mijn mening onzinnige en niet relevante actie uit en haalt je daardoor weer diversen problemen op je nek.

Blijf nu eens overal van af en geniet van je probleemloze ontvangst en schokvrije weergave van jouw opnames.

Ook ik haak nu af want het lijkt wel op werken en het moet wel een hobby blijven.

Succes verder ermee.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast decodertje

Ieder lid op het board heeft een titel. Die titel is vermeld onder de Alias bij ieder bericht van een lid. Sommige titels worden automatisch gegenereerd afhankelijk van het aantal berichten van dat lid. Sommige titels worden toegekend door de administrateur van het board.

 

 

0 Nieuw hier

25 Lid

100 Volwaardig lid

300 Sat4all Fan

500 Sat4all Freak

1000 Sat4all Core Member

5000 Sat4all verslaafd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al zendamateur ooit eens in utrecht zo'n examen gedaan, dus dit kan ook zonder 9000 berichten winkwink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel eens gegoogled op de TS?

 

 

(Als je even tijd hebt) wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens het googlen kwam ik toevallig op ander feiten. Als ik de verkeerde dingen gezegd zou hebben spijt het me zeer.

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Alleen, vind ik het jammer, dat ik via de gewone mail bedreigingen ontvang,

waar woorden en verwezenlijkingen in voorkomen die ik hier maar niet

ga herhalen, alleen laf, dat ik het mailadres van diegene niet kan zien. ( ik wist niet eens dat dan kon, mail versturen zonder het mailadres te zien van diegene)

 

Ik heb dan ook direct die mails verwijderd.

 

Ik verlaat dit forum enkele onder jullie zullen er blij mee zijn.

 

Ik vraag hierbij dan ook aan de modulator al mijn gegevens en registratie

te verwijderen !!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...