Claes Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Origineel bericht van: ceesv Hoe hoog moet dat paaltje worden? Mijn ruwe schatting middels een simulatie met een BBQ prikker en een bierviltje: 200km 3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1 Dreambox image: PLI of zo
exciter Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Kijk, hier houd ik nou van, kroegfilosofie... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Ou-Tannu Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 ik mis een beetje de maximale toelaatbare schoteldiameter.. dat je met 2 sats in theorie de hele aardbol kan bekogelen met signaaltjes.. leuk maar wat als je er nou een 10 meter schotel voornodig hebt om iets op te vangen aan de randen? mischien een leuke voor de volgende vraag: de maximale schotel diameter mee geven Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
exciter Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Daarom zei ik al bij mijn eerste antwoord, dat er niet veel eisen zijn gesteld... Nu zijn we er achteraf allemaal dingen aan het bijbedenken, extra eisen aan het bijbreien, die in de oorspronkelijke vraagstelling niet aanwezig zijn. Daarom vind ik eigenlijk, dat WPW hier heeft gewonnen. Puur theoretisch kan, wat hij stelt. En het voldoet aan de vraagstelling. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen