Digipaps Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Bij mijn buurman van de ene dag op de andere komt de melding "service niet beschikbaar" op alle canaal digitaal zenders.. Abbo is een jaar vooruit betaald dus dat is goed. Via telefoon en internet kaart geheractiveerd, werkt ook niet.. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?.. Canaal digitaal is via telefoon niet bereikbaar... 2 x meer dan een half uur aan de lijn gehangen, dus probeer ik het maar zo.. Ben wel bang dat het toch bellen wordt, maar wellicht heeft iemand hier een tip. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
WPW Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Nog wel signaal en zo? geldigheids datum van de kaart op 31-12? kaart in jou ontvanger geprobeert? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
aukemuis Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 wat voor ontvanger? Werkt BVN? En doet de kaart het in een andere ontvanger wel?
exciter Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Misschien de bekende problemen met Seca3? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
pollebru Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Origineel bericht van: wanderer harde wind? schotel verdraaid? In Zuid Spanje zal het wel mooi weer zijn. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast wanderer Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 ook daar kan het hard waaien en regenen...
lock Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Het is toch geen Sat.virus dat daar rondwaart? want een paar weken geleden had je een soortgelijk probleem: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Main/251919/Number/1580972#Post1580972 Nooit de afloop gelezen trouwens "That's another fine mess you've got me into"
Digipaps Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Geplaatst: 21 november 2008 Origineel bericht van: lock Het is toch geen Sat.virus dat daar rondwaart? want een paar weken geleden had je een soortgelijk probleem:http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Main/251919/Number/1580972#Post1580972 Nooit de afloop gelezen trouwens Mijn eigen kaart is met veel tamtam weer geheractiveerd...pfff Over het huidige probleem bij buurman: Het is een Ferguson Type AF-7318UCI, volgens canaal digitaal moet hij opgestuurd naar Nederland voor een softwareupdate ??? Lijkt mij sterk als het altijd gewoon gewerkt heeft.. Is zo'n ding ook zelf te updaten? en zoja hoe? Heb hier al gezocht maar deze komt op dit board volgens mij niet voor. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen