theparasol Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Origineel bericht van: dwendy De eerst komende tijd werken zowel de SECA2 als de SECA3 en na een bepaalde tijd alleen nog maar de SECA3. Die seca3 kaart krijg je komende periode opgestuurd. Als de opstuur actie afgerond is gaat seca2 crypt eruit en dan kan die kaart ook bij de rainbow cards op de stapel. Dus ik zou maar even controleren of de adresgegevens nog wel goed geregistreerd staan bij CDS. Weet iemand of de dreambox dit nieuwe type codering al aankan?
Gast Pacman Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Origineel bericht van: theparasol Weet iemand of de dreambox dit nieuwe type codering al aankan? Latig testen als niemand een S3 kaartje heeft lijkt mij. Maar wel spannend, ben benieuwd of onze spullen er mee overweg kunnen. Laat die kaart maar komen !
theparasol Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Ik heb niet zoveel verstand van coderingen maar volgensmij stop je nano's in de kaart en antwoord deze met codes waarmee de tuner dan kan decrypten. Het is toch niet zo dat we dan ook weer een nieuwe ccam nodig zijn ofzo voordat seca3 / "Merlin" smaak cards gaan werken?
Gast Pacman Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Origineel bericht van: theparasol Het is toch niet zo dat we dan ook weer een nieuwe ccam nodig zijn ofzo voordat seca3 / "Merlin" smaak cards gaan werken? Softcammetje wisselen is toch geen probleem ? Ik heb een hardwarecam, daar ben ik veel "banger" voor.......
WPW Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Origineel bericht van: theparasol Het is toch niet zo dat we dan ook weer een nieuwe ccam nodig zijn ofzo voordat seca3 / "Merlin" smaak cards gaan werken? Zugt..... dit is geen seca3 maar seca2 met aanpassingen, een 4de generatie seca2 implementatie volgens seca2 algoritme en merlin (en dus geen seca2)logaritmes wat dus niet meer(technisch) past op de chips van een standaard seca2 kaart, vandaar de kaart wissel en de kleinschalige software aanpassingen in bepaalde ontvangers/cams. De eerst volgende die nog durft te beweren dat het seca3 is sla ik persoonlijk met een zweep! gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Pacman Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Dan nog, zullen onze cammetjes blijven werken ? T-Rex ondersteuning is volgens mij voorbij. Zie nooit meer updates....
WPW Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Alle cams zullen blijven werken op periodieke storingen na zoals we al eerder hebben meegemaakt, er is alleen nog onvoldoende logging om nu te bepalen wat er moet worden aangepast maar aangepast zal het worden voor de aston en de trex familie indien noodzakelijk. Interesant om te zien de afgelopen weken waren de aanpassingen aan de mediaguard cam via de seca kaart. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
MFX2000 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Gaat Canaal Digitaal dan al je kaartjes vervangen ? Ik heb namelijk in mijn huiskamer 1 ontvanger met basis pakket en in mijn slaapkamer 1 ontvanger met het setop pakket. Beide zijn bij ze geregistreerd. Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm || Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]
rrronaldo Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Als, door toedoen van de leverancier van de dienst (om welke reden dan ook)zaken wijzigt waardoor de service niet meer werkt, is de consument gerechtigd de overeenkomst te ontbinden per direct. Nu nog een advocaat vinden die ook schotel kijkt, helemaal over de zeik is t.z.t. en met alle non-gecertificeerdre ontvangerkijkers een leuke zaak kan doen die het nieuws gaat halen..... VuSolo (2x) + VUSolo2-SE-V2 + Visiosat
rrronaldo Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Als ik nu een satelliet shop had, ging ik vandaag nog sluiten.... voordat ie failliet gaat. Die krijgen alle klanten op de stoep aan wie ze een ontvanger verkocht hebben. Die arme man die overal updates van alle fabrikanten moet zien te krijgen, overal nieuwe firmware (kosteloos) moet inzetten, of alle apparaten naar de importeurs moet sturen. De consument een vervangend apparaat moet leveren als de suppel lang weg zijn.... etc. VuSolo (2x) + VUSolo2-SE-V2 + Visiosat
Eduard07 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: rrronaldo Als, door toedoen van de leverancier van de dienst (om welke reden dan ook)zaken wijzigt waardoor de service niet meer werkt, is de consument gerechtigd de overeenkomst te ontbinden per direct. Nu nog een advocaat vinden die ook schotel kijkt, helemaal over de zeik is t.z.t. en met alle non-gecertificeerdre ontvangerkijkers een leuke zaak kan doen die het nieuws gaat halen..... Je overschreeuwt jezelf nogal. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
di-on-air Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Dus geen extra kosten? Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
WPW Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: MFX2000 Gaat Canaal Digitaal dan al je kaartjes vervangen ? Uiteindelijk wel ja, dit gaat wel effe duren begrijp je wel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast easygoerik Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Nou, ik wil wel gebruik maken van dit aanbod. 2 oersimpele ontvangers voor basisontvangst ! Je pakt in mijn geval dan 2 ontvangers voor de prijs van 1... Maar, ondanks ik regelmatig via mail nieuwsbrieven ontvang, heb ik deze niet gekregen. Kan iemand dit alsnog naar mij sturen of althans de link (via PM bijv.) alwaar je de korting kan pakken ? Mijn dank is weer groot, thnx, Erik
MagicOnline Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Er zal dan vast wel een addertje zijn... Bijvoorbeeld je contract met 2 jaar verlengen. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen