Ga naar inhoud


waarom andere firmware in IPBoc 910 ?


aphap

Aanbevolen berichten

Vandaan hopelijk arriveert mijn nieuwe IPBox910HD en een losse HD die ik ga inbouwen.

Heb tot nu toe alleen maar ervaring met Humax5400 en EMU

 

Ik lees van alles over extra firmware maar kom er niet achter wat het doet. Ik noem maar: Enigma , nlb8421

Hamvraag is natuurlijk wat heb ik eraan, is de originele firmware niet goed genoeg?

Wat kan ik doen in mijn nieuwe IPBox910HD om ook EMU te krijgen zoal ik met mijn Humax5400 had?

VU+solo2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat klopt inderdaad...

 

Bij www.denktenk.com is veel software te vinden. Hier vind je ook alle programa's die je kan gebruiken om de ontvanger te voorzien van software of nieuwe kanaallijsten.

 

Begin eens met de NLB software erin te zetten. Deze zal waarschijnlijk je kaart meteen lezen.

 

Suc6!

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bandwidth Limit Exceeded

The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

--------------------------------------------------------------------------------

 

Apache/2.2.8 (Unix) mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.7a mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 PHP/5.2.5 Server at www.denktenk.com Port 80

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...