Ga naar inhoud

Kan het vlaamse Life!tv er niet bij?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

life tv? Dat is zo'n zender die veel kost, maar eigenlijk nul van inhoud heeft.

Geplaatst:

Ja, als het dan toch Vlaamse zenders moeten zijn, geef mij dan maar één+ en Ketnet+/Canvas+

Geplaatst:

Ik heb nu ketnet+/canvas+ via DVB-T. met die beperkte zendtijd heb je echt niet veel aan die zenders.

Vooral ketnet+ zijn dezelfde kinder programmas als op ketnet.

Dan betaal Ik eerlijk gezegt liever wat minder belasting.

Als natuurlijk de bedoeling is dat deze zenders 24/24 worden gevult, is dat een andere zaak.

Kijk bv. naar La trois (derde zender van onze waalse vrienden) die is 24/24 gevult. Raar dat die dat wel kunnen. Vraag me niet wat de content is, daar kan Ik geen oordeel vellen.

mvg

Geplaatst:
Origineel bericht van: TokeMUp

Als natuurlijk de bedoeling is dat deze zenders 24/24 worden gevult, is dat een andere zaak.

De VRT mag geen 3de , 4de voltijds kanaal aanbieden , staat zo in het media decreet van de vlaamse regering.

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:
Origineel bericht van: Deevie
life tv? Dat is zo'n zender die veel kost, maar eigenlijk nul van inhoud heeft.

Ik heb de opzet en de programmalijst bekeken en die leken me nu juist wel "inhoudelijk" van aard en interessant. Ik kan de zender echter zelf niet ontvangen.
Misschien kunnen mensen die er regelmatig kunnen naar kijken iets meer zeggen.

Geplaatst:

progamma zijn veel herhalingen van een jaar terug enzo,en veel in voordeel van telenet als ze iets melden van aanbieders enzo,

en ze willen niet op sat,is hen te duur,

ze hebben goeie banden met telenet en als een zender dat heeft dan weet je genoeg.

waarom denk je dat die herhaalzenders (life tv,S televisie,actua tv,studio100 tv) enkel bij kabel zitten wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: TokeMUp
Vooral ketnet+ zijn dezelfde kinder programmas als op ketnet. Dan betaal Ik eerlijk gezegt liever wat minder belasting.

Dat is het juist, Ketnet+ zendt tussen 18 en 20h programma's uit voor de allerkleinsten (Kaatje van Ketnet) want tussen 18 en 20h zijn er enkel programma's voor kinderen vanaf 10 jaar.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Gast satfreak07
Geplaatst:

Mischien kunnen ze Life en actua op een gedeeld kanaal zetten zoals nostalgie/humor.In dat themapakket zitten nog veel van die halve zenders.Zou mooi gesplitst zijn !(helft voor Vlaanderen en de helft voor Nederland!) :D

Geplaatst:

Het is een uur of 2 Ketnet+ en dan een uur of 3 Canvas+.

Op een zondag als deze is dat 4 uur voor Ketnet+.

Die zitten samen op één frequentie, en zenden dus meer unieke content uit dan bijv. KanaalZ, dat in het beste geval 2 uur uitzendt, en daarna opnieuw herhaaalt.

Geplaatst:

TV Vlaanderen zou een investering kunnen doen een een alla BVN.

Het beste van ketnet+, canvas+, life!tv, actuatv en bv het nieuws van de regionale zenders om de beurt.

Het nieuws van de regionale mag landelijk uitgezonden worden van onze minister van media.

Kost wel wat aan investering maar het zou een mooie cado zijn voor de trouwe klanten en een plus om nieuwe klanten te winnen.

Het zijn namelijk de enige vlaamse zenders die Telenet en Belgacom aanbieden en TV Vlaanderen niet. Buiten TMF en TMF Dance gerekend.

mvg

Geplaatst:

Ik mis ook de regionale zenders, daarom ik nog steeds mijn teleslet analoog abboke heb. mad

Ook vind ik het vervelend dat er zaken zijn achter een zogenaamde rode knop. Vooral voor de digitale kijkers ???

een+ zond op 11/11 een rechtstreekse uit vauit de menepoort, ik heb dit moeten volgen op NL omdat ik geen een+ kan ontvangen....Ben ik dan geen belg??

Dringend dus een smeekbede aan tvv neem de regionale Belgische zenders ook op in je aanbod, samen met ketnet+ en een+ Nu momenteel krijgen we wel de Nederlandse regionale zenders??? Wat nu heeft dit voor ons Belgen??

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Geplaatst:

De NL regionale zenders hebben samen een pot gelegd om op de satelliet te verschijnen. Deze zijn ook FTA.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Xady
Dringend dus een smeekbede aan tvv neem de regionale Belgische zenders ook op in je aanbod, samen met ketnet+ en een+ Nu momenteel krijgen we wel de Nederlandse regionale zenders??? Wat nu heeft dit voor ons Belgen??

Als je iemand moet bewegen om de Belgische regionale zenders op satelliet te krijgen is het de minister van media.
Die verbied het namelijk dat re regionale zenders buiten hun regio uitzenden. (omdat deze dan te groot zouden kunnen worden en commersiëel kunnen gaan)

Maar wat TV Vlaanderen wel kan doen is het nieuws van al de regionale zenders uitzenden. Dat is om en bij 1 uur per regio. en er zijn er 9 dat is dan een schijf van 9 uur regio nieuws. Dan zouden ze het nog eens kunnen herhalen om iedereen de kans te geven om het nieuws te bekijken. De rest van de tijd kunnen ze dan opvullen met bv life!tv en/of actua.

mvg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen