Ga naar inhoud

Kan het vlaamse Life!tv er niet bij?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er zouden inderdaad wat meer Vlaamse zenders bij TVV moeten komen om de concurrentie een beetje aan te blijven gaan. Er missen nogal wat zenders (TMF, Actua TV, Life!tv, de Prime-kanalen etc.) Toch maar een nieuwe transponder erbij kopen denk ik, anders wordt zenders toevoegen aan het zenderpakket wel erg moeilijk...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Toch maar een nieuwe transponder erbij kopen denk ik, anders wordt zenders toevoegen aan het zenderpakket wel erg moeilijk...

Op Astra 3 (23°E) valt dit toch heel wat goedkoper uit, in Nederland hebben ze daar ook de regionale zenders gepositioneerd en die zijn dan nog FTA ook.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Er zouden inderdaad wat meer Vlaamse zenders bij TVV moeten komen om de concurrentie een beetje aan te blijven gaan. Er missen nogal wat zenders (TMF, Actua TV, Life!tv, de Prime-kanalen etc.) Toch maar een nieuwe transponder erbij kopen denk ik, anders wordt zenders toevoegen aan het zenderpakket wel erg moeilijk...

De Prime-kanalen licht wel heel moeilijk, sinds de concurrent Telenet deze heeft opgekocht toen ze nog Canal+ noemden.
Het is niet onmogelijk. Want bv Action is een zender van TV Vlaanderen (Zit zelfs op het zelfde adres Als TV Vlaanderen) (Leuvensesteenweg 643 - B-1930 Zaventem) en deze zender is ook op Belgacom TV en Numericable te zien. Niet alleen daar maar op nog een aantal andere Providers in Nederland.

Maar Ik denk niet dat Teleslet zo vrijgevig gaat zijn.
Die denken volgens mij dat ze een bekend zender pakket hebben gekocht met een gevestigde naam. Waren wel verplicht deze naam te wijzigen (netzoals in Nederland met Canal+). Ze denken dat ze daar sterk mee staan. Niet dat er vet veel films op Prime komen.
Dan ben je better af met een kaartje van Canaldigitaal en Film1 zenders er op.

mvg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen