Ossie Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Hallo luitjes kunnen jullie mij misschien vertellen wat de instellingen zijn voor Mijn Dbox voor in de regio Purmerend. Alvast bedankt Groetjes Ossie
ArChie Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Volgens mij valt Purmerend onder UPC, dus dan valt er nauwelijks iets FTA via DVB-C te ontvangen. Veel meer dan Nederland 1, 2 en 3 is er volgens mij niet.
Ossie Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Geplaatst: 23 november 2008 Nee het is wel gewoon Ziggo maar wat stel ik daarna in welke netwerk ID en freqentie om de zenders te scannen of heeft iemand misschien een zenderlijst voor mij
ArChie Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Vreemd dat de overdracht van UPC naar Ziggo dan niet in het nieuws is geweest. Purmerend grenst aan het Ziggo gebied, dus alle dorpjes er omheen vallen inderdaad onder Ziggo zoals de Beemster e.d.. Purmerend zelf valt echter onder UPC. Zie bijvoorbeeld hier voor kanalen indeling voor analoge TV: http://service.upc.nl/frequencies_gm.php?GM=0439
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen