Ga naar inhoud


Cubecafé250: geen scan mogelijk na Opendbedit, de oplossing


fdm

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik weet niet of het aan Opendbedit ligt, maar na het zenden van een zenderlijst naar de Cubecafé, is het niet meer mogelijk om een nieuwe scan uit te voeren. Ik werk met Evolution 2.0 als image. Het lijkt wel alsof de satellite.html file uitgeveegt wordt. Ik los dit op door een na het zenden van de lijst, een correcte satellite.html file naar /var/etc te sturen.. Als ik de decoder dan opnieuw start, is het weer mogelijk te scannen. Ik heb dit trouwens ook bij de DB500. Mochten jullie een copie van deze satellite.html file ontvangen, stuur me maar een mail, of jullie kunnen hem zelf uit een correct werkende DB500 halen.

 

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nu ook met Dreamboxedit 3.0 getest, maar ook hier wordt de file satellites.xml in /var/etc gewist. Om achteraf te kunnen scannen, moet ook hier de complete file weer worden terug gezet. Daarna loopt alles probleemloos.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...