U96 Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Hallo, Daar TVV aan hun coderingsysteem aan het werken is voor Seca3 heb ik dus op enkele kanalen geen beeld meer zoals op hun website vermeld. Nu gebruik ik een Matrix Reloaded CAM geprogrammeerd als UCAS 3.0, waarschijnlijk ligt het probleem hieraan ? Kan ik deze CAM upgraden naar een versie die wel met de seca 3 overweg zal kunnen ? Alle informatie welkom Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
U96 Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Geplaatst: 23 november 2008 Is er dan niemand die het hetzelfde probleem heeft ? Ik kan het bijna niet geloven dat ik de enige ben met een Matrix Reloaded CAM die als UCAS 3.0 is geprogrammeerd en deze dan te gebruiken voor een TVV kaartje. Ik had deze Matrix Reloaded graag verder kunnen gebruiken voor dit kaartje ipv een nieuwe CAM te kopen. Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Gast Deevie Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Die CAM moet geen Seca3 aankunnen, maar gewoon de CAIDs goed kunnen verwerken. Je hebt momenteel nog altijd een SECA 2 kaartje. Contacteer eens je dealer of fabrikant van het kaartje voor een oplossing.
wolverine Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Ik heb ook een matrix revolutions cam wel v3.1 en voorlopig heb ik nog overal beeld op behalve op de zenders : France2/3 en motors tv en trace tv. Maar deze zenders deden al van in het beging dat ik deze cam had moeilijk. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
U96 Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Geplaatst: 25 november 2008 Had ook al op het net gelezen dat er op de revolutions V3.1 staat maar deze is er niet voor de reloaded jammer genoeg. Daarmee dat ik me afvroeg of er nieuwe firmware zou uitkomen voor de reloaded zodoende deze weer als perfect werkende UCAS kan gebruikt worden en ik de zenders een & canvas terug zou hebben. Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Jan Ambers Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Met de CD/TVV CI Cam zijn ook verschillende zenders die het niet meer doen... Ik geef kennissen de raad of hun abo op te zeggen met de reden dat het wel altijd iets zal zijn met die gasten, dat ze van alles doen om hun inkomen veilig te stellen; ofwel TVV te bellen dat hun klodden het niet meer doen...
JPVSP Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Ik heb ook moeten vaststellen dat bij TVV er om de haverklap iets verandert. Ik heb nog geluk dat ik een Clarke-tech 5000c heb die een TVV-fastscan heeft. Maar ik heb ook problemen gehad maar met de nieuwe firmware is dat opgelost. Je bent dus als "Jan met de pet" bijna verplicht hun materiaal te gebruiken en als daar dan nog problemen mee komen dan kun je richting sat-shop.
Gast Deevie Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Bij Telenet en Belgacom moet je hun slechte decoders gebruiken. Bij TVV kan je tenminste nog kiezen. Deze vrijheid wordt blijkbaar door sommigen niet echt gerespecteerd.
franstroch Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Belgacom slechte decoder ,nog niet ondervonden. Vrije keuze bij TV Vlaanderen zolang als het hun pest, begint altijd minder en minder te worden.
Gast Deevie Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Geef toe: als TVV had gezegd dat je moest hun decoder gebruiken had je geen enkel probleem gehad.
Jan Ambers Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Gewoon je abo opzeggen in een aangetekend schrijven, zo in de trend/zin van: Gelet op het feit... dat ik met Uw interface en Uw kaart de programma's niet kan nemen waarvoor ik bij U een abo afgesloten heb... dit sedert de geleidelijke invoering van Uw nieuwe codering, ben ik verplicht mijn abo bij U, bij dezer op te schorten... Dan denk ik dat ze toch wel gaan beginnen nadenken... bij TVV
Gast Deevie Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Nu, als je met hun CAM en hun kaart geen zenders meer kan bekijken, heb je toch zeker al eens gebeld naar hun helpdesk?
U96 Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Geplaatst: 25 november 2008 Nu geen ruzie beginnen maken in deze topic hé gasten , dat tvv een nieuwe codering wenst te gebruiken daar kunnen wij als abonnee toch niets aan veranderen en is ook hun goed recht tegen het zwartkijken. We hebben inderdaad de keuze om eigen gekozen ontvangers te kunnen gebruiken. Het probleem is dat ze volgens mij zonder overleg met fabrikanten gewoon van dag op dag overschakelen en dan moeten de technische mensen maar een oplossing zien te vinden waardoor sommige mensen op bepaalde posten zwart zien terwijl ze geen zwartkijkers zijn. Ze kunnen eenvoudig dit verhelpen door een testfrequentie op te zetten en daar eerst de fabrikanten een oplossing op laten zoeken, zodoende is er een software update beschikbaar vooraleer ze overschakelen wat nu niet het geval is. Het enige wat ik dus graag zou hebben is dat ik dmv een firmware update gewoon de tvv kaart verder kan gebruiken in mijn Matrix Reloaded zonder problemen met "één & canvas" te hebben en dit liefst zo snel mogelijk. Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Gast Tom de Bruyn Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Hout vasthouden, maar ik heb al van het begin TVV en nog nooit problemen gehad. Ik heb zelfs niet eens zo'n dure apparatuur : Topfield 5000CI en TVV mediaguard-module. Ook de CDkaart in een Aston-module werkt als een trein, zelfs de 2 kaarten samen !
mebo870 Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Tja ik moet U96 gelijk geven, Ze doen wat ze willen daar bij Canal Digital en Tv Vlaanderen in verband met hun codering. Maar van de ene dag op de andere de switch omzetten, dat is er over. Er zullen nog klanten zijn die nu op zwart staan. Dit mocht op zijn minst aangekondigd worden, zodat iedereen zich kon bevragen of hun toestel of cam het wel zal doen. Canal Digital en Tv Vlaanderen zitten in de communicatie wereld, maar in communiceren met hun klanten, daar zijn ze niet denderend in. Leg dat allemaal maar uit als dealer, de ene frequentie wijziging na de andere. Zenders die komen en gaan. Dan weer een pakket gelanceerd op de astra 23 waarvoor een duo lnb nodig is. En nu weer dit. De klant moet zich altijd maar aanpassen, maar als je het zelf niet kunt begint dit een dure grap te worden. Je zal maar iemand overtuigd hebben om over te stappen van de kabel naar satelliet. The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen