Ga naar inhoud


Evolution 2.0 voor Cubecafé 250


fdm

Aanbevolen berichten

Ik heb Evolution 2.0 getest voor Cubecafé 250. Voor de mensen die ABcom wat ingewikkeld vinden, is dit een leuk alternatief.

Na de installatie, kun je addons installeren door 2x op de blauwe knop te drukken. Je kunt dan emu's (CCcam 2.0.10 aanwezig), Plugins, talen(locale), zenderlijsten enz downloaden. In mijn geval werd CCcam.cfg niet ingeladen, maar ik heb hem handmatig in /var/etc gezet en geconfigureerd.

CCcam of een andere emu activeren gaat met de blauwe knop, dan zie je BLUE PANEL (hé, waar heb ik dit als eens eerder gezien ?) Common Interface vervangen door CCcam 2.0.10 in mijn geval, dan op OK drukken. De cam wordt dan geactiveerd. Zenderlijsten kun je in het menu downloaden, of je kunt je eigen lijst met Opendbedit 3.06 (zie eerder vermeld probleem!),Dreamboxedit ofzo.

Als FTP programma kan je gewoon DCC gebruiken.

Groeten.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb inmiddels ook de Thor image getest, maar dat trekt op niets. Voor de leek is deze image een nachtmerrie. Daarna heb ik Darkstar2 getest, maar ik heb de login niet gevonden. Ik heb met root/ipbox, root-relook en root-abcom getest, maar ik kreeg geen contact. Mijn mening: Evolution 2.0 is een perfecte image, alles wat er in moet zitten zit er ook in en werkt.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...