Ga naar inhoud


[TF ALGEMEEN] Op zoek naar PVR met specifieke mogelijkheden


Gast Paulus

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen of er een Topfield PVR bestaat die voldoet aan de volgende eisen:

 

  • 2 tuners (2 programma's tegelijk opnemen en tegelijk ook 1 'reeds opgenomen' programma bekijken)
  • HDMI uitgang
  • Alfanummeriek display (voor gebruik i.c.m. NiceDisplay TAP)
  • SATA harde schijf
Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor zo ver ik het nu kan beoordelen bestaat deze combinatie niet.

Aan de eerste 3 genoemde voorwaarden voldoet de TF77xxHDPVR maar daar past op dit moment alleen een ATA HDD in.

Verder moet je voorlopig vergeten dat je TAP's kunt toepassen want die worden in dit type ontvangers (nog) niet ondersteund.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm,

volgens mij hebben alle TF77x0HDPVR modellen een SATA connector, dus niet IDE/pATA zoals je aangeeft.

Het lijkt er op dat de aankomende SRM-2100

sowieso aan de eisen zal gaan voldoen, als ik me niet vergis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk wat de SATA HDD betreft, ik liet me leiden door het feit dat ik een ATA HDD heb ingebouwd.

Mijn excuses voor de foutieve mededeling.

Overigens valt het mij wel op dat jij een vraag stelt die zelf al volledig kunt beantwoorden.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoopte eigenlijk op een alternatief naast de SRM-2100 die naar verwachting pas zo eind februari/maart 2009 verkrijgbaar zal zijn in Nederland. Als ik het goed begrijp is het enige alternatief de TF77x0HDPVR die, spijtig genoeg, geen TAP ondersteuning kent. Hoe wordt bijvoorbeeld op dit type op het display getoond als je een opname hebt lopen en tegelijk 1 programma bekijkt?

Op de TF5510PVR laat het display echt alle nodige details zien die je maar weten wilt...

Ben erg benieuwd hoe de TF77x0HDPVR serie zijn informatie op het display toont zonder de NiceDisplay TAP, kan iemand misschien foto's tonen van het 77x0 VFD display in verschillende toestanden zoals dual recording en playback modus? wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ben erg benieuwd naar wat het VFDisplay van een TF7710HDPVR toont als er een opname loopt en tegelijk een opgenomen programma wordt afgespeeld!

Als iemand een foto of foto's kan laten zien van het display

in verschillende modussen, zou heel fijn zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Is er nou niemand die een foto of 'n filmpje wil/kan maken van de TF77x0HDPVR VFD bij het opnemen van een programma en het tegelijkertijd bekijken van een opname?

 

Ben overigens errug benieuwd naar de mogelijkheden van de SRP-2100, vooral dat er applicaties voor geschreven kunnen worden (speciale TAP's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...