Dennis DaMenaCe Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Ik heb vandaag een Hauppage Wintv Nova S2 (Dvb-s2) kaartje gekocht voor mijn mediacenter. Ik krijg alleen geen lock op een DVB-s2 transponder. Dus hij scant ze ook niet in. Volgende programma's heb ik geprobeerd : ProgDVB DVBviewer Pro 3.9.4 MediaPortal DVBDream Ik gebruik Windows Vista 64 bit, en de 64 bit drivers staan op de website van hauppage. Wat kan het zijn, en wie kan mij helpen?
Ou-Tannu Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 bij mediaportal moet je even controleren als de transponder info CORRECT is ingevuld in de betreffende TP op de betreffende Sat als ik hier slechts vertel dat het een S2 is scant die hem ook niet goed zet ik de roll off / pilot aan/uit info er bij dan kan die de HD TP van CDS wel lezen Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Geplaatst: 23 november 2008 Zou je mij jouw 23.5.ini willen sturen? Zodat ik de juiste config heb voor bv mediaportal ? Dan kan ik dit meteen testen..
Gast zzzzzzz Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: Dennis DaMenaCe Zou je mij jouw 23.5.ini willen sturen? Zodat ik de juiste config heb voor bv mediaportal ? Dan kan ik dit meteen testen.. Hier vind je ineens alle actuele transponderlijsten :http://joshyfun.peque.org/transponders/index.html
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Geplaatst: 23 november 2008 Zou ik met deze ini files dan wel DVB-s2 kanalen moeten vinden? Hij vindt wel : Eurosport HD Nova HD EinsFestival HD Astra Demo HD Maar geen Discovery HD, een HD etc van canaldigitaal. Wat te doen? Iemand tips ?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: Dennis DaMenaCe Zou ik met deze ini files dan wel DVB-s2 kanalen moeten vinden? Hij vindt wel : Eurosport HD Nova HD EinsFestival HD Astra Demo HD Maar geen Discovery HD, een HD etc van canaldigitaal. Wat te doen? Iemand tips ? Als je DVBVIewer gebruikt, start dan eens TRANSEDIT (zelfde folder als DVBviewer normaal gezien. Bij mij staan de instellingen voor die transponder als volgt :
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Geplaatst: 23 november 2008 Bedankt voor je plaatje! Het werkt nu. Waar jij QSPK hebt staan heb ik auto staan. Ik heb dit veranderd, en nu scant hij wel de HD kanalen. Nogmaals bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen