Gast erudiet Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Kan er mij iemand juist uitleggen hoe ik firmware upgrade via RS232? en waar ik de laatste firmware kan vinden, de links naar maxdigital.nl zijn allemaal dood: rekening opgezegd!! Dank voor dringende hulp, heb geen tv vlaanderen meer wegens de opwaardering van de tvvl kaart naar mediaguard3. Erudiet
Coliseo Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: erudiet de links naar maxdigital.nl zijn allemaal dood: rekening opgezegd!! Inderdaad, de websites zijn suspended, geschorst dus... Eigenaardig, want vorige nacht is er nog een nieuwsbrief van TVV per mail binnengelopen, waar men via hun eigen website verwijst naar de links van maxdigital...
DreamboxFreak Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Ik denk eerder dat ze door hun bandbreedte voor deze maand heen zijn. Niet te verwonderen na alle extra bezoekers van de afgelopen week Iemand in mirror versie 2.12 voor de MaxPlus 2100? SAT: momenteel niets meer 😞 Kabel: Telenet
Coliseo Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Origineel bericht van: erudiet Kan er mij iemand juist uitleggen hoe ik firmware upgrade via RS232? en waar ik de laatste firmware kan vinden, de links naar maxdigital.nl zijn allemaal dood: rekening opgezegd!! Dank voor dringende hulp, heb geen tv vlaanderen meer wegens de opwaardering van de tvvl kaart naar mediaguard3. Erudiet De website werkt terug voor het ogenblik !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen