Gast conimus Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Goedemorgen, Weet iemand hoe ik de Cyfra+ smartcard kan verkrijgen hier in NL? Mijn vriendin en haar dochters zijn Pools, dus leek het mij wel wat om de Poolse zenders van Cyfra+ in huis te halen. (mits dit mogelijk is) Groeten, Danny
xamuh8100 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 sluit een abbo af in polen op cyfra of polsat en installeer het setje in Nederland en kijken maar. of polsat is ook (nog) via een emulator te bekijken. m.a.w. zoek een ontvanger die dit aankan.
Gast conimus Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: xamuh8100 sluit een abbo af in polen op cyfra of polsat en installeer het setje in Nederland en kijken maar. of polsat is ook (nog) via een emulator te bekijken. m.a.w. zoek een ontvanger die dit aankan. Gezien ik nog niet veel ervaring heb op dit gebied vroeg ik mij af of jij hier meer info over kunt geven? - Wat is en doet een emulator? - Welke ontvanger is daar geschikt voor? (heb zelf een Xtreme) - Wat heb ik allemaal nodig hiervoor?
xamuh8100 Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 o.a. een dreambox heeft een emulator funktie , er zijn vast wel meer (goedkopere)ontvangers die dit ook hebben. Maar laat je eens goed voorlichten in een goede sat shop. aangezien je hier geen reclame mag maken , mijn shop zit in Helmond en in Eindhoven.
Tonskidutch Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 een emulator zoals in dit verband gebruikt, emuleert (na-apen) en dat kan tweeledig zijn emuleren van het conditional access module (het cryptiesysteem nabootsen) emuleren van een smartcard (alsof er een kaart in je receiver zit) door zogenaamde keys in de receiver beschikbaar te plaatsen de xtreme is zo'n linux box waar software matig emulators op draaien (dat is al fijn om te beginnen want dat is minder hardware en dus aanschaf) de specifieke xtreme emulator zul je met wat lezen in het desbetreffende forum uitgelegd krijgen ik zou echter niet erop vertrouwen dat je die cyfra+ nog (en/of langdurig) kunt emuleren een kaart is dus duurzamer hoop dat het duidelijk is chiao Eleanor Blancmange
quattro Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch ik zou echter niet erop vertrouwen dat je die cyfra+ nog (en/of langdurig) kunt emuleren Huh? Cyfra+ emuleren?? Heb ik wat gemist? Of ben je in de war met Polsat VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Tonskidutch Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 iemand anders combineerde al die twee in een antwoord op de vraag, ik niet reageerde enkel op 't principe en maakte misschien een referentiefoutje. chiao Eleanor Blancmange
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen