Gast conimus Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen Seca2 en Mediaguard2? Kunnen deze in dezelfde CI worden gebruikt?
Gast aart44 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: conimus Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen Seca2 en Mediaguard2? Kunnen deze in dezelfde CI worden gebruikt? Zit geen verschil in bedoel je twee dezelfde kaarten in een ci module??
Gast conimus Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: conimus Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen Seca2 en Mediaguard2? Kunnen deze in dezelfde CI worden gebruikt? Zit geen verschil in bedoel je twee dezelfde kaarten in een ci module?? En als ik Cyfra+ wil ontvangen, wat zijn dan de mogelijkheden om dit te doen via een zg. emulator? Welke emulator heb ik dan precies nodig en wat moet ik nog meer doen om Cyfra+ te kunnen ontvangen?
Asure Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Er is geen emu voor Cyfra. Dus, om te kijken , abbo kopen en in een CAM stoppen. Kan in softcam (bijv. CCccam op een dreambox) maar ook in een hardware-cam. Voor beiden dus een echte kaart nodig. (en schotel natuurlijk.)
Gast conimus Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Zijn die kaarten ergens te verkrijgen in NL?
kaaskop63 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 nee alleen in Polen op een Pools adres. Gewoon met vooruitbetaling van een jaar kopen, ik betaal ongeveer 85 euro per jaar. Ik heb een dreambox met cccam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen