Ga naar inhoud


[all] settings 23-11 van joske


settings joske

Aanbevolen berichten

Het is me helaas niet gelukt om de lijsten eerder bij te werken, maar nu heb ik ze toch eindelijk weer af.

Ik heb dit keer gelukkig hulp gekregen van Patrick ( jeugdpakket ) en Merijn ( Portugees pakket ) waar ik hun uiteraard hartelijk voor bedank.

Op dit moment staan ze alleen op hackweb om te downloaden, maar hopelijk later vandaag ook via de downloadoptie.

 

Groeten, Joske

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

bedankt, is was helaas niet meer up to date, maar fijn dat je weer iets hebt gemaakt. smile

 

Maar helaas ik heb hem gedownload en er staat nog steeds augustus in de lijst.

 

ps weet iemand als bbc hd nog werkt op een dreambox 7000 via de pc,want ik zie die bij niemand meer in de zenderlijst staan.

Vroeger deed ik hem streamen naar mijn pc, dat werkte goed.

Heeft ook iemand itv hd in zijn lijst erbij.

 

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
net erin gezet en engelse pakket op 28.2 graden werkt zoals altijd voor geen meter op mijn dreambox.


Is toch goed dan? Zou raar zijn als ze het nu ineens wél deden toch?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar misschien is het een foutje in de lijst, ik heb op de site de datum van vandaag.

Ik download hem, en ik laat hem in dreamedit, dan zie ik boven aan : TOTAAL 17-08-08

 

vandaar dat ik vroeg staat de lijst al op de site..

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...