maja Geplaatst: 23 november 2008 Delen Geplaatst: 23 november 2008 Origineel bericht van: michel130 Sorry, maar misschien is het een foutje in de lijst, ik heb op de site de datum van vandaag. Ik download hem, en ik laat hem in dreamedit, dan zie ik boven aan : TOTAAL 17-08-08 vandaar dat ik vroeg staat de lijst al op de site.. Dan is er met Dream-edit iets verkeerd gegaan. Ik heb hem met de oude Dream-edit erin gezet. Er staat gewoon 23-11. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Digitalo Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Bedankt voor de update, vind het altijd een prettige lijst. Pas de lijst meestal nog op wat kleine details aan naar eigen smaak. Kortom we zijn weer mooi up to date ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
djpetit Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 joske, bedankt voor het vele werk weer. Het is nog niet eens Sinterklaas djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joop905 Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Bedankt, @Joske Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drz Geplaatst: 24 november 2008 Delen Geplaatst: 24 november 2008 Ha, fijn dat je weer in de running bent Joske! Komt er ook nog een Enigma-2 Lijst?? "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sjecko Geplaatst: 25 november 2008 Delen Geplaatst: 25 november 2008 ja sluit ik me bij aan ben opzoek naar een goede enigma-2 list Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hoeba Geplaatst: 25 november 2008 Delen Geplaatst: 25 november 2008 Hallo Joske, Hartelijk bedankt voor je lijst. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bluethunder Geplaatst: 25 november 2008 Delen Geplaatst: 25 november 2008 Bedankt voor de nieuwe lijst en het harde werk joske groetjes blue Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
janneke Geplaatst: 25 november 2008 Delen Geplaatst: 25 november 2008 Joske, alweer bedankt! janneke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jack100 Geplaatst: 25 november 2008 Delen Geplaatst: 25 november 2008 Het is een tijd geleden dat ik de setting van joske gebruikt heb maar ik heb hem er nu weer is een keer ingezet maar ziet er goed uit bedankt voor de moeite. Jack100 AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catalán Geplaatst: 26 november 2008 Delen Geplaatst: 26 november 2008 Goe bezig Joske DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
settings joske Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2008 Ik zou wel enigma 2 lijsten willen maken, maar daar heb ik een nieuwe ontvanger voor nodig. Vroeg of laat zal het er wel van komen, maar ik heb geen idee wanneer dat zal zijn. Groeten, Joske Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tisnix Geplaatst: 26 november 2008 Delen Geplaatst: 26 november 2008 Het is gewoon mogelijk om Enigma 1 lijsten om te zetten naar Enigma 2. Laden in Dreamset of Dreamboxedit en dan weer opslaan als Enigma 2. Niet dat jij dat moet gaan doen; kan elke Enigma gebruiker zelf lijkt me. VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West / Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drz Geplaatst: 26 november 2008 Delen Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: Tisnix Het is gewoon mogelijk om Enigma 1 lijsten om te zetten naar Enigma 2. Laden in Dreamset of Dreamboxedit en dan weer opslaan als Enigma 2. Niet dat jij dat moet gaan doen; kan elke Enigma gebruiker zelf lijkt me. Kan dat zomaar zonder problemen inmiddels? Voorheen mankeerde er dan altijd wel wat aan.. Ik heb nog een werkloze dm7025 joske, lenen?? "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rytec Geplaatst: 27 november 2008 Delen Geplaatst: 27 november 2008 Met dreamset v2.20 werkt dit perfect. in principe hoef je zelfs niet als e1 of e2 op te slaan op het moemnt dat je de lijst naar je box stuurt converteert dreamset indien nodig de lijsten naar de versie zoals jij je box hebt ingesteld in de setup van het programma. Maar uiteraard kan het geen kwaad als je in dreamset of dreamboxedit de lijsten alsnog vooraf opslaat als in de gewenste versie. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen