Noordhorn Geplaatst: 7 december 2008 Delen Geplaatst: 7 december 2008 Bedankt voor de nieuwe lijst Joske Noordhorn - Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB - Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast skrebby Geplaatst: 9 december 2008 Delen Geplaatst: 9 december 2008 Kan ik deze lijst gebruiken in mijn DM600 PVR? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
swa Geplaatst: 10 december 2008 Delen Geplaatst: 10 december 2008 bedankt joske you are the best Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hum-soft Geplaatst: 11 december 2008 Delen Geplaatst: 11 december 2008 thx... komt r ook een nieuwe hd lijst ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M_Z Geplaatst: 14 december 2008 Delen Geplaatst: 14 december 2008 Origineel bericht van: settings joske Op dit moment staan ze alleen op hackweb om te downloaden, maar hopelijk later vandaag ook via de downloadoptie. Vanaf nu zijn deze Enigma1-lijsten ook weer te downloaden via Gemini (met useraddon, te downloaden op hackweb) en PLi. M_Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M_Z Geplaatst: 15 december 2008 Delen Geplaatst: 15 december 2008 De Joskesettings.xml pagina had niet de juiste rechten sinds ik gisteren de aanpassing gedaan had. Dat is nu ook opgelost (CHMOD 644). Kan iemand bevestigen dat het downloaden vanuit Gemini en/of Pli nu goed werkt aub? M_Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dAF2000 Geplaatst: 15 december 2008 Delen Geplaatst: 15 december 2008 Origineel bericht van: M_Z De Joskesettings.xml pagina had niet de juiste rechten sinds ik gisteren de aanpassing gedaan had. Dat is nu ook opgelost (CHMOD 644). Kan iemand bevestigen dat het downloaden vanuit Gemini en/of Pli nu goed werkt aub? M_Z Vanuit PLi gaat 't goed (net getest). Ik had de settings al gisteren ofzo gedownload, maar had toen geen problemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M_Z Geplaatst: 4 april 2009 Delen Geplaatst: 4 april 2009 Ik heb de Joske lijst eens geconverteerd en in mijn Dreambox 8000 geplaatst. Ook een nieuw HD pakket toegevoegd uiteraard. Voor wie dus graag bij zijn oude vertrouwde lijst blijft, nu kan ie ook in je Enigma2 ontvanger gebruikt worden. En dit is dus een lijst voor draaibare systemen met meerdere sats. Als je dreamboxedit gebruikt kun je makkelijk die overbodige sats eruit wissen. Let wel op, de lijst is niet meer helemaal up-to-date, is immers van 23/11/08. M_Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Falcon Geplaatst: 5 april 2009 Delen Geplaatst: 5 april 2009 Het wordt weer eens tijd voor een update van mijn favoriete lijst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen