Ga naar inhoud

welke files heb ik nodig

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb gisteren een kaart lezer gekocht en kaart<P>ben nu 200 piek kwijt maar kan nog steeds<P>geen canal + kijken help me<P><BR>kaart lezer 1 JDM PROGRAMMER<P>software programma 2 ic prog 0.9<P>kaart genaamd 3 picard1 v1.1 <P>waar ik de bin file er uit moet halen en in <BR>de kaart lezer moet stoppen<P>de kaart is zo zelf gemaakt ding <P>die man heeft wel uitgelegd hoe het werkt<P>software matig <P>maar mijn bin file en hexfile moest ik zelf opzoeken op het internet <BR>daar begon hij niet aan <P><BR>nu mijn vraag wat voor software heb ik nodig<P>als ik het goed begrijp heb ik alleen een binfile en hexfile nodig<P>om naar canal+ nederlands net 1+2 te kunnen kijken en de rest natuurlijk rtl4 rtl5 enzo<P>en waar ik dat dan kan downloaden<P>heb zelf een galaxis sat 500 ird<P>alvast bedankt<P>ben nog een rookie op dit gebied maar hoop dat ik vandaag nog naar canal+ kan kijken

Geplaatst:

Kijk wij zijn geen vrijschakel service voor canal+ ,als je gisteren de boel hebt gekocht en nu al gaat vragen waar je alles kunt vinden doe je zelf ook niet je best.<BR>Er is al veel over verteld hoe het werkt, en waar je de boel kan vinden.<P>DUS LEES EERST MAAR EENS DE BOARDEN DOOR.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

het gaat bij mij ook om een hobby<BR>heb ook een 2d mac <BR>maar daar doe ik mijn code dus zonder kaartlezer dus met de hand invoeren<BR>zoals de meeste hobbyisten <BR>maar ik denk dat niemand hier iets voor niks krijgt ook u niet je moet het toch kopen <BR>ik zal er voortaan geen prijs meer bij zetten sorry daarvoor<BR>en voortaan als hobbyist door het leven tegaan <P>GRT TAK@TAK

Geplaatst:

@TAK,<P>Lees even wat posts door op dit board en dan kun je alles te weten komen. Volgens mij heb je alle info bij elkaar als je eerst een avond besteed aan lezen. En men zegt wel eens dat je van lezen wijzer wordt dan van televisie kijken. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

wist niet dat u kwaad werd ik heb al een beetje door die forums gesurft maar kon het niet vinden niet de goede naam voor<BR>de hex file en bin file zover ik het gezien heb heb ik <BR>een irdeto file nodig maar welke<P>er staan er zo veel<P>ik ben nog maar een rookie<P>alvast bredankt

Geplaatst:

@Tak,<P>De reden dat je degelijke reacties mag verwachten is het feit dat je begint met: Ik ben 200 piek kwijt en kan nu nog niet naar canal+ kijken. Dan gaan bij de meeste hobbyisten de haren al overeind staan omdat het ons om de hobby gaat, en niet om het gratis kijken. Van jou kregen wij duidelijk een andere indruk.<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.