Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

L.S.,

Wanneer ik mijn Canal Digitaal Smart Card wil heractiveren wil dat niet. Ik moet dan contact opnemen met de (dure) helpdesk van Canal Digitaal. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Melding:

Activeren van uw smartcard is niet mogelijk. Neem contact op met 0900-9323 (€ 0,20 p.m.).

En op een andere manier (door het kiezen van de juiste smart card)

Krijg ik dit:

In het afgelopen uur heeft u de reeds een her-activatie signaal aangevraagd. Indien u nog geen beeld heeft probeer het dan later opnieuw of neem contact op met 0900-9323 (€ 0,20 p.m.).

Geplaatst:
Origineel bericht van: rolandroland
L.S.,

Wanneer ik mijn Canal Digitaal Smart Card wil heractiveren wil dat niet. Ik moet dan contact opnemen met de (dure) helpdesk van Canal Digitaal. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Melding:

Activeren van uw smartcard is niet mogelijk. Neem contact op met 0900-9323 (€ 0,20 p.m.).

Inderdaad als je een betalingsprobleem hebt lukt aktiveren via het internet niet.
Hoe oud is deze ervaring aktiveren via 0900-9323 kost 0.15 cent per minuut.

Citaat:
Servicelijn (service abonnement) : 0900 - 9323 (€ 0,15 pm)
Deze servicelijn is speciaal voor abonnees met een (maandelijks of jaarlijks) betalend abonnement.
Houdt u smartcardnummer bij de hand, aangezien u hier om gevraagd wordt.
Snel, eenvoudig en direct antwoord op uw vraag, klik dan hier!
Geplaatst:

Ga er maar van uit dat er een betalingsachterstand is op deze kaart,daarom wordt hij niet ge-heractiveerd.

Je zal moeten bellen, dan hoor je wat er loos is.

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:

Volgens mij als ik zijn bericht goed lees.

Heeft ie de eerste keer geprobeert de kaart te activeren.

In plaats van her-activeren. ( dat zijn 2 veschillende dingen)

Gezien de kaart waarschijnlijk al geactiveerd is zal dat niet lukken.

En als je daarna de probeert te heractiveren krijg je inderdaad de melding dat er al een activatie is aangevraagd.

Meestal kun je de dag er na ( of na 23:59 )

de kaart gewoon heractiveren.

Heb dit zelf ook een 2 maal aan de hand gehad.

ff niet opletten en de verkeerde vorm van activeren gekozen.

En had hetzelfde probleem wat de topic starter beschrijft.

Maar als je de kaart van iemand anders gekregen ( gekocht ) hebt

kan er inderdaad ook een betalings achterstand op zitten.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

Geen idee degene heeft de card weggegeven. Ik wilde deze kaart activeren, omdat we nog een schotel gaan installeren. Dus als er een betalingsachterstand is wordt ook Nederland123 geblokkeerd, als ik dat goed begrijp?

Geplaatst:
Origineel bericht van: rolandroland
Geen idee degene heeft de card weggegeven. Ik wilde deze kaart activeren, omdat we nog een schotel gaan installeren. Dus als er een betalingsachterstand is wordt ook Nederland123 geblokkeerd, als ik dat goed begrijp?

gewoon even bellen met CDS dan weet je wat er aan de hand is ! en als er betalings achterstand is gooi je de kaart weg en koop een nieuwe

ceasar
Geplaatst:

Al onze medewerkers zijn in gesprek blijft u aan de lijn u wordt zo spoedig mogelijk geholpen....... Al onze medewerkers zijn aan het slapen blijft u aan de lijn onze medewerkers worden zo spoedig mogelijk wakker......ZZZzzzzzz.

Ik meende dat als je hoort: Dit gesprek kost 15 euro cent per minuut daarnaast kunt u de kosten van de mobiele telefoon vinden op de website van uw provider. Maar ik hoor NIET de maximale kosten. Als je 09009292 belt hoor je dat wel wat het maximaal kan gaan kosten.

Wel goed van CD dat ze een hogere tarief op de website vermelden (-:

Geplaatst:

Dit vind ik persoonlijk wat een flutopmerking, ja oke, CDS heeft soms dan wel een lange wachtrij, maar dit slaat alles. EN ook bij andere 0900 nummers hoor je niet de maximale kosten, tenminste, zover ik weet nog niet.

Geplaatst:

nu is me dus duidelijk waarom cds het tarief voor klanten heeft verlaagd naar 15 ct/min. dan hoeft er geen maximum gesprekskosten vermeld te worden.Vanaf 16 cent wel. slimme truc van canaldigitaal.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Je hebt gelijk!

De aanbieders en nummergebruikers van nummers die beginnen met 0900, 0906, 0909 of 18, zijn verplicht om aan het begin van een oproep het volgende te melden:

* het tarief per minuut ("dit gesprek kost 50 eurocent per minuut") of

* het vaste tarief per gesprek ("dit gesprek kost 1 euro")

Daarnaast moet u bij een 0900 nummer dat meer dan 15 eurocent per minuut kost, het maximale tarief horen, dat een gesprek kan kosten ("dit gesprek kost maximaal 3 euro").

Alle meldingen van tarieven moeten gratis, duidelijk en goed leesbaar of verstaanbaar zijn. Ook moet u de kans krijgen om op te hangen, als u de kosten te hoog vindt. Wij raden u aan om ook direct op te hangen.

bron: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_..._gemeld_Mag_dat

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen