Gast toppie44 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Hallo allemaal, Ik zie door de bomen t bos niet meer qua videokaarten wie kan mij helpen of heeft t zelf zo....gedaan Wat wil ik: M'n pc aansluiten op m'n full hd tv HD films die op de pc staan dus ook in full hd te kunnen kijken En dus ook de pc te kunnen bedienen op m´n tv Nu had ik al wat geplaats in een ander forum staartje op sat4all voor hoe of wat hdmi beeld en geluid en kreeg ik t advies een ati kaart met geluid aan boord te nemen ,maarja welke videokaart heeft dat? ,dat staat namelijk nergens vermeld of deze dus ook geluid mee zend via de hdmi kabel ,het liefst een videokaart met hdmi aansluiting en geen adapter ertussen van dvi naar hdmi(lijkt mij beeld verlies) Ik weet dat er hier geen links geplaats mogen worden naar verkoop sites etc dus zou dat kunnen via pm? Mijn pc: Pentium 4 3mhz Moederboard: Intel D915GAV Ik hoor heel graag welke kaart ik dus kan gebruiken,want ik kom er ff niet uit Als t kan een beetje schappelijk qua prijs ,want tis alleen voor films etc en niet voor games
winwiz Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Elke versie van de 2xxxx 3xxxx en 4xxxx versie kun je in principe gebruiken Als je bijvoorbeeld een 4350 gebruikt ben je klaar. Die is uitstekend geschikt om FullHd films af te spelen en kost minder dan € 50 en is ook nog voorzien van een HDMI aansluiting. Ook geen ventilator die herrie maakt. Uit een review: Citaat: The ATI Radeon HD 4350 is an excellent card for the HTPC crowd. The ability to fit the card into a half height bay means It will fit into most cases without issue. The ability to run 7.1 HDMI Audio is a definite plus as the card can play audio without an audio card or even onboard audio. The ability to do full-screen Blu-Ray playback smoothly on the graphics chip is also a big plus. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen