alejandro Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met certificaten en software voor symbian telefoons? Ik heb een leuk appje gevonden, die zou er voor moeten zorgen dat wanneer ik de slider van mijn n96 dicht doe, het gesprek beindigd wordt, tevens dat wanneer de telefoon afgaat, en ik draai hem om, dat hij dan in een door mij gedefineerde mode springt(still/vergadering oid) maar als ik wil installeren krijg ik de melding dat het certificaat niet klopt.(krijg dit meer meerdere software) is dit een soort antipiracy voor symbian software? enige uitleg hoe dit werkt zou ik op prijs stellen... Vastberaden, geen arrogantie!
freaky Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 je kunt dit wel instellen bij certificaten instellen menu > instellingen > beveiligingsinstellingen > certificaatbeheer > instellingen vertrouwen deze op alles zetten en/of:Als je de melding krijgt verlopen dan kun je proberen je telefoon datum een jaar of een half jaar terug te zetten. Dan installeren en daarna je datum weer terug te zetten. zo doe ik dat bij de meeste verlopen certificaten. werkt prima. het nadeel is alleen dat je niet ziet van wanneer tot wanneer het certificaat geldig is. dus dat is even uitvogelen door met de datum in je telefoon te schuiven tot je geen melding meer krijgt en hij meteen gaat installeren Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
kaelem Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Je moet die bestanden "signen". Hier kun je ongeveer zien hoe dat een beetje gaat. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
alejandro Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 tnx guys, ik heb weer wat te lezen. Vastberaden, geen arrogantie!
Loui (K) Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: kaelem Je moet die bestanden "signen".Hier kun je ongeveer zien hoe dat een beetje gaat. Dit heb ik geprobeerd maar inloggen wil niet,mijn Emailadres wordt niet geaccepteerd.Ik zit bij Tele2 als provider
Loui (K) Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: kaelem Je moet die bestanden "signen".Hier kun je ongeveer zien hoe dat een beetje gaat. Dit heb ik geprobeerd maar inloggen wil niet,mijn Emailadres wordt niet geaccepteerd.Ik zit bij Tele2 als provider Ik krijg het niet voor elkaar,Als er iemand is die het wel lukt laat mij dat dan even weten.
looney2 Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Is ook alweer een oud verhaal. Ben er zelf een tijdje mee bezig geweest,en het kon onlangs vrij makkelijk als je een "vrij" bestand had. ook dwaalt er een pakket op het net (groot +/- 24 Mb)om het zelf te doen. Daar ik een verbinding heb waarbij het zo`n drie dagen duurt eer ik het heb geupload,een oproep voor iemand die dit bestand heeft EN, een goede verbinding........ Kan het nl. niet meer terug vinden op het web--newsgroepen-- HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Loui (K) Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 En je weet niet meer hoe dat bestand heet? of iets in die richting? dan ga ik ook zoeken.
looney2 Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Origineel bericht van: Loui (K) En je weet niet meer hoe dat bestand heet? of iets in die richting? dan ga ik ook zoeken. Oeps.... Dacht dat ik het erbij had gezet. De map heet nokia signen. Het rar bestand er in "Signen en Nokmote N95.rar" HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
kaelem Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb dat ding nog wel op mijn pc staan zie ik net. Maar nu....... Geef maar een link waar ik kan neerzetten. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
zonnig Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Kijk op rapidshare naar: Drakkarious_Signer.zip en dat schijnt voortreffelijk te werken op Symbian! AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
Gast jaco Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 op het forum voor n95 staat ook een uitleg.
alejandro Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Geplaatst: 3 december 2008 FF iets anders, gebruikt iemand flipsilent? echt een super tool. Vastberaden, geen arrogantie!
looney2 Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Origineel bericht van: zonnig Kijk op rapidshare naar: Drakkarious_Signer.zip en dat schijnt voortreffelijk te werken op Symbian! Dat is hetzelfde bestand,als waar het vorige over gaat. Maar is misss.wel makkelijker te vinden HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Loui (K) Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Origineel bericht van: looney2 Origineel bericht van: zonnig Kijk op rapidshare naar: Drakkarious_Signer.zip en dat schijnt voortreffelijk te werken op Symbian! Dat is hetzelfde bestand,als waar het vorige over gaat. Maar is misss.wel makkelijker te vinden Kun je hier wat mee? Al krijg ik nog steeds een Certificaat foutmelding op mijn N73.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen