Ga naar inhoud


Symbian en certificaten


Aanbevolen berichten


Ik heb dit programma zelf niet geprobeerd, echter wel een ander programma, waarbij ook een compoort ingesteld moet worden.

Automatisch vindt hij dat niet, wel op de volgende manier:

Apparatenbeheer; compoorten uitvouwen en kijken op welke poort de Nokia zit; dit nummer in het programma invullen en waarschijnlijk loopt het programma dan gewoon verder.

 

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zonnig
Kijk op rapidshare naar: Drakkarious_Signer.zip en dat schijnt voortreffelijk te werken op Symbian!


Het hele programma doorlopen en het signen lukt opzich prima, maar nu krijg ik wel steeds de melding "Kan een beveiligde toepassing niet vertrouwde leverancier niet installeren"Wat kan ik hier tegen doen op mijn N73?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Origineel bericht van: zonnig
Kijk op rapidshare naar: Drakkarious_Signer.zip en dat schijnt voortreffelijk te werken op Symbian!


Het hele programma doorlopen en het signen lukt opzich prima, maar nu krijg ik wel steeds de melding "Kan een beveiligde toepassing niet vertrouwde leverancier niet installeren"Wat kan ik hier tegen doen op mijn N73?


Geen idee wat het kan zijn?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Origineel bericht van: Loui (K)
Origineel bericht van: zonnig
Kijk op rapidshare naar: Drakkarious_Signer.zip en dat schijnt voortreffelijk te werken op Symbian!


Het hele programma doorlopen en het signen lukt opzich prima, maar nu krijg ik wel steeds de melding "Kan een beveiligde toepassing niet vertrouwde leverancier niet installeren"Wat kan ik hier tegen doen op mijn N73?


Geen idee wat het kan zijn?

Door maar weer te zoeken op mijn telefoon is het nu wel gelukt,het bleek aan de nokiasuite te liggen blijkbaar was daar iets mis mee.Ik heb dit opnieuw geinstalleerd en nu werkt de procedure van Drakkarious Signer 2.0 wel correct.En het signen is me nu ook gelukt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...