Ga naar inhoud


Hoe kan ik PC editor gebruiken om mijn kanalenlijst van en naar 900HD te sturen?


fdm

Aanbevolen berichten

Hallo,

Is er ergens een gebruiksaanwijzing hoe ik de kanalenlijst van de 900HD met PCeditor kan bewerken? Het lukt mij niet. Kan dit via een netwerkkabel?

Alvast bedankt

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


op mijn 9000HD gaat dit goed via de laatste pceditor (beta 12).Wel eerst Pceditor configureren hé.Wil wel mijn voorlopige lijst gemaakt via Satco DX doorsturen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ij heb denk ik PCeditor juist geconfigureerd. In welke stand moet de box staan? Aan, standby of in USB Upgrade?

Wanneer ik de lijst probeer te downloaden, krijg ik BOX IS NOT RESPONDING.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staat de box meestal aan.Ik heb NLB8340 erin.Wat ik wel heb is als ik de lijst edit dat ik de box 2 maal moet herstarten door een Panic msg in het display.

Kijk eens in pceditor of de andere mogelijkheden,telnet en relook webif werken.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik wacht wel op de ABcom Enigma. Mijn verwarming laat het nu afweten en ik moet dat probleem eerst weer oplossen. ik speel wel met de alfabetische kanalenlijst. Gaat ook...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier in de 910 met nlb8478-910-v1.2 software een kant en klare settingslijst erin gezet met DCC. De Db.dat in de map var geplaatst en een keer herstart. De configuratie ge-edit en de box is klaar. Dat dacht ik dus.

 

Echter na herstart van de IPbox ben ik mijn satellietconfiguratie weer kwijt. Op de een of andere manier wordt deze niet opgeslagen.

 

Iemand suggesties.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...