Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben vanplan een media player aan te schaffen met HDD in plaats van een HDD in mijn DM 800 te bouwen. nu heb ik veel gelezen over de popcornhour echter ik kom ook steeds de HDX 1000 tegen die momenteel beter leverbaar is.

Heeft iemand ervaringen met dit apparaat en zijn mogelijkheden?

Ben op dit gebied een echte leek.

Premium

Geplaatst:

Wat ik denk, is dat daar gewoon b110 board in zit.

De afstandbediening is het zelfde als de A100 - A110.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

@Premium

Ik werk zelf met de TVIX 6500 en DM600.

Gaat perfect neem op en speel af via netwerk.

Weet dat deze niet de goedkoopste is maar speelt wel heel veel verschillende bestanden af.

Geplaatst:

Ik ben ook al een tijdje aan het uitkijken naar zo'n HDX 1000 (of Popcorn Hour A110). Heb al verschillende reviews gelezen en overal wordt deze nét ietsje beter ontvangen dan de Popcorn-machine.

Helaas zijn de prijzen op de Europese markt wat belachelijk, van 260 tot meer dan 300 euro voor een apparaat die rechtstreeks bij de fabrikant iets van een 190 euro kost... Uiteraard moet je (viva Europa) hier nog verzendingskosten, importkosten, BTW-kosten, enz bijrekenen...

Geplaatst:

Ik ben er nog niet uit de HDX100 heeft een coax uitgan + een card reader extra en de popcorn heeft DTS downmix decoder licentie (wat dit ook mag zijn).

Maar ik denk dat ik ga voor de PCH110 die is volgens mij het meest bekend en meer over bekend.(support)

Omdat ik toch wel wat hulp kan gebruiken denk ik datdie hulp dan makkelijker te vinden is

Mvrg Premium

Geplaatst:
Origineel bericht van: metoo
Toch niet als je hem zelf op gaat halen?

Ga je binnenkort misschien heen en weer naar Amerika/China? smile
De HDX 1000 aan normale prijs komt namelijk van daar.
Geplaatst:
Origineel bericht van: premium
Ik ben er nog niet uit de HDX100 heeft een coax uitgan + een card reader extra en de popcorn heeft DTS downmix decoder licentie (wat dit ook mag zijn).
Maar ik denk dat ik ga voor de PCH110 die is volgens mij het meest bekend en meer over bekend.(support)
Omdat ik toch wel wat hulp kan gebruiken denk ik datdie hulp dan makkelijker te vinden is
Mvrg Premium

Ik kan hem je iig aanraden de a-110, ben er zeer tevreden mee smile

"My next wife will be normal"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen