kaptein Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Goedenavond, Voor het eerst in lange tijd ben ik weer eens bezig met de Topfield. Er is een probleem: een aantal van de MTV-zenders (MTV TWO, MTV Dance, MTV Hits, VH1) op Astra1 heeft geen geluid meer. Andere MTV-zenders, zoals VH1 Classic, hebben wel geluid, net als alle andere kanalen. Ik vermoed dat het probleem vergelijkbaar is met dat van lennie: [TF4000PVR] Geen geluid op Mezzo. Dit probleem was 'opgelost' door gebruik te maken van de tweede Mezzo op de Astra1; dat is voor mij in dit geval niet mogelijk. Weet iemand hoe ik het geluid weer voor elkaar krijg? In de Philips werken deze zenders nog wel perfect. De ontvanger maakt gebruik van een Matrix Revolutions CAM met Mediaguard kaart. Groeten Kaptein Triax 78cm + Maximum Astra1,3 Quad LNB Topfield TF4000PVR (160GB HD) + Matrix Revolutions CAM Philips DSX6073 (RayhTec7F)
winwiz Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Ik zou ze eens nieuw inlezen (zelf scannen) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
kaptein Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 Wat bedoel je precies met zelf scannen? Ik heb vandaag (onder anderen) de MTV-zenders opnieuw ingelezen, na verwijdering. Dit heeft het probleem in ieder geval niet verholpen, mocht je dit bedoelen.. Triax 78cm + Maximum Astra1,3 Quad LNB Topfield TF4000PVR (160GB HD) + Matrix Revolutions CAM Philips DSX6073 (RayhTec7F)
Outta space Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: kaptein Goedenavond, Voor het eerst in lange tijd ben ik weer eens bezig met de Topfield. Er is een probleem: een aantal van de MTV-zenders (MTV TWO, MTV Dance, MTV Hits, VH1) op Astra1 heeft geen geluid meer. Andere MTV-zenders, zoals VH1 Classic, hebben wel geluid, net als alle andere kanalen. Ik vermoed dat het probleem vergelijkbaar is met dat van lennie: [TF4000PVR] Geen geluid op Mezzo. Dit probleem was 'opgelost' door gebruik te maken van de tweede Mezzo op de Astra1; dat is voor mij in dit geval niet mogelijk. Weet iemand hoe ik het geluid weer voor elkaar krijg? In de Philips werken deze zenders nog wel perfect. De ontvanger maakt gebruik van een Matrix Revolutions CAM met Mediaguard kaart. Groeten Kaptein Nu ik dit zo lees en zie wat jij gebruikt kan het probleem aan de Matrix revolution cam liggen. Ik heb namelijk hetzelfde probleem dat ik geen geluid heb op bepaalde MTV zenders en opnieuw inscannen helpt ook niet. Maar ik heb een Inverto 7000 en geen Topfield
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen