flatlijn Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Ik heb me al redelijk rot gezocht maar kom er niet uit. Ik heb een Echostar DSB 9800 met Irdeto kaartje erin. Graag zou ik willen weten of er een muziekzender is die ik hierop kan ontvangen. Gisteren had ik Hitradio ö3 erop, maar sinds gister eind van de middag geeft deze nu weer dat hij niet beschikbaar is....
Elwin Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Muziekzender als zijnde radiozender of tv-zender? Muziekzenders TV op Astra 1
Ou-Tannu Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 of je draait naar 30W dan kan je gratisch naar VH-1 kijken Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
bavo27 Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Origineel bericht van: flatlijn Gisteren had ik Hitradio ö3 erop, maar sinds gister eind van de middag geeft deze nu weer dat hij niet beschikbaar is.... De genoemde zender is gewoon ongecodeerd te ontvangen,zou dus geen probleem mogen zijn om deze te ontvangen. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
flatlijn Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 thanx, TV. ik herken ze welliswaar wel. (In spanje heb ik een 'gewone' CD decoder staan en heb daar automatisch de gehele lijst waaruit in kan kiezen. ik ga ff zoeken, thanx!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen