Gast info Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Goedendag, Ik heb hier nog een TVV kaart liggen die een Belg ooit op zijn naam heeft gezet voor mij,maar nooit de rekening heeft willen betalen(na 30dgn stond die op zwart de achterstand is dus eigenlijk de activering).Nu heb ik hier dus een ijskrabber van 75,00 liggen!!! Is hier nu nog wat mee te doen???Ik vind dit toch eigenlijk wel doodzonde. Alvast bedankt voor de evt.reacties Gr.Info
Gast Deevie Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Ik vermoed dat er gewoon nooit een contract is afgesloten op die kaart (geen getekend contract opgestuurd). Waarschijnlijk kan je die gewoon terug activeren.
Gast info Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Het probleem is er is wel een getekend contract opgestuurd toen die tijd.Alleen toen de betaling voldaan moest worden eisde de persoon bijna 3 jaar abonnements gelden voor de activering en daar ben ik toen niet mee akkoord gegaan.Hij heeft toen de faktuur niet voldaan....Dus ik zit nu met die kaart die me toen wel 75,00 heeft gekost. Gr.Info
bavo27 Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Origineel bericht van: info Het probleem is er is wel een getekend contract opgestuurd toen die tijd. Het smartcard nr en de bijbehorende gegevens staan dus op naam van de belg die je destijds bedrogen heeft,volgens de site van TV-Vlaanderen heb je de medewerking en toestemming(kopie identiteitskaart en dergelijke) nodig van de huidige eigenaar van de kaart om deze over te dragen naar een nieuwe eigenaar,die medewerking zal je waarschijnlijk niet krijgen. Dus zal het wellicht niet meer lukken om de kaart opnieuw te activeren. hier de link naar:overname en verhuis Gr. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
JPVSP Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Heeft die eigenaar dan geen contract van minimum één jaar aan zijn been?
ranico Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Origineel bericht van: JPVSP Heeft die eigenaar dan geen contract van minimum één jaar aan zijn been? Zeker en vast, maar waarschijnlijk valse naam en adres gebruikt. Anders was er zeker een overeenkomst geweest. Niemand betaalt niet zomaar 120 Euro voor de lol. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Gast info Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Ik denk dat ik hier onder val!! (9) Een contract dat door TV VLAANDEREN werd afgesloten om een reden die de abonnee valt toe te rekenen, kan niet worden overgenomen. In ieder geval bedankt voor de reakties Gr.Info
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen