Gast gurkan Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Eey ik ben nieuw hier en ik heb de regels goed gelezen dus ik weet niet zeker of ik iets verkeerd zeg of heb gedaan Ik had eergisteren effe alle kanalen verwijderd en alleen maar kanalen erop gezet die ik nodig had. maar ik heb 2 schotels op 1 tv namelijk 1 schotel voor turkse kanalen (turksat1c 2a,enz) en nog een andere schotel voor Koerdische kanalen (hotbird) alle kanalen zaten erop maar nu wou ik Mezopotamia (muziek kanaal) er ook opzetten. dus ik duw de frequentie (12476 H) en die symbol rate ofzo (27500) er ook in. dus dan begint die te scannen en komen er 1 voor 1 kanalen te voorschijn dus ik zie er onder andere Roj tv en nog andere tussen maar ik zie er ook mezopotamia in. dus ikke blij blij ik heb em maar als hij dan klaar is met scannen , zie ik dat er maar slechts een paar kanalen dus echt geregistreerd dus die in mijn televisie lijst al in zat bijvoorbeeld. nu stond mezopotamia wel in die lijst toen die aan het scannen was maar nu stond ie niet in mijn tv lijst. nu was mijn vraag: hoe zet ik mezopotamie nu dat ie wel in mijn lijst zit en niet alleen maar in de scan lijst. ik weet niet zoveel van dit soort dingen dus niet teveel moeilijke woorden gebruiken dankjewel iedereen
goto Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Hoi, Ik denk als je eens zou vertellen welke onvanger je hebt er vast wel iemand is die je probleem zou kunnen oplossen. Elke ontvanger is anders dus ook de settings. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Alventali Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Waarschijnlijk staat de frequentie van mezopotamia er al in. Alleen onder een andere naam. En is daarom niet opgeslagen. Of je hebt het maximale aan kanalen bereikt wat de ontvanger aan kan. Waardoor de zender niet opgeslagen word. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast gurkan Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Eey weet je mss waar ik kan zien wat voor en ontvanger ik heb dan zal ik het meteen zeggen
minplus Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 wat staat er op de voorkant? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gast gurkan Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 er staat philips sx1019 op mijn ontvanger. zijn er echt geen andere manieren om mezopotamia op te slaan? aub help
trust Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Origineel bericht van: gurkan er staat philips sx1019 op mijn ontvanger. Dat lijkt me de lnb te zijn (dat ding dat voor je schotel zit . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
trust Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Origineel bericht van: gurkan oei wat is de ontvanger precies? het apparaat waar je afstandsbediening op reageert (nee , niet de TV) Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast gurkan Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 SEG Digital DSR 2022 SPDIF Digital Satellite Receiver 2000 progammable channels Staat er op mijn ontvanger ik heb geen 2000 maar 35 kanalen btw maar is er geen andere manier om Mezapotamia te ontvangen?
odysseus Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Wanneer je maar 35 kanalen op hotbird hebt, lijkt het me zinvoller om eens naar de afstelling van de schotel te kijken. Grote schotels vangen veel wind..
Gast gurkan Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 ik had er eerst stuk of 800 maar ik heb alle kanalen die ik niet nodig heb verwijderd zoals al die kanalen met een sleutel ofwel alle italiaanse,spaanse,enz kanalen heb ik verwijderd iemand nog een ander idee?
trust Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Ik ken de ontvanger niet ( helaas voor jou ) Kun je wel andere Hotbird kanalen bekijken ? Hoe zijn die 2 schotels op de SEG aangesloten ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Eduard07 Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: gurkan nu was mijn vraag: hoe zet ik mezopotamie nu dat ie wel in mijn lijst zit en niet alleen maar in de scan lijst. dankjewel iedereen Bedoel je dat je hem al wel hebt maar in een voorkeurslijst wilt opslaan? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast gurkan Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 als ik scan voor hotbird met de frequenties van Mezopotamia krijg ik een pak kanalen te zien op die lijst als hij scant, zodra ie klaar is met scannen gaat hij terug naar de tv lijst welke kanalen er allemaal zijn opgeslaan enzo maar dan zie ik mezopotamia er niet meer tussen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen