Gast ThijsOosterbaan Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Sinds een jaar (denk ik) heb ik Rayhtec 8B geïnstalleerd. Over de bediening en vormgeving ben ik zeer tevreden. Het volgende probleem heb ik echter al sinds het begin: bijna dagelijks verandert op een willekeurig kanaal de codering ineens naar IRDETO. Als ik hem via het +menu terugzet op SECA speelt het weer. Soms gebeurt het zelfs bij FTA kanalen Kan ik op één of andere manier de decoder laten weten dat IRDETO niet meer bestaat?
Alventali Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Ja volgens mij moet het mogelijk zijn. Om het provider ID wat voor Irdeto gebruikt word te verwijderen. Heb momenteel mijn philips niet thuis staan dus kan het zo niet ff checken. Maar volgens mij moet het mogelijk zijn. Ooit eens een key file naar de ontvanger geschreven ?? Zo ja dan overnieuw doen maar voor dat je dat doet het ID wat voor Irdeto gebruikt word verwijderen.( en eventuele keys die er bij staan ) Volgens mij moet het zo ook lukken. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
RayhTec Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Na het wijzigen van de PID de decoder met de afstandbediening uit en aan zetten. Kaart in de decoder laten zitten. Groeten,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen