Elwin Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Da's zeker waar. De meesten hebben niet elke keer tijd om op Sat4all te kijken. Ik zit nog op school en heb toch nog geregeld tijd om even op Sat4all te kijken. En nu ben je zelfs 'Volwaardig lidje'!
Theo50 Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Hartelijk gefeliciteerd met je lid maatschap. Door dit bericht te plaatsen kom ik een stapje dichter bij mijn duizendste berichtje
leo1949 Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Er zullen nu wel vele postings van hem komen want: Een goed lid verslapt niet :D Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
djpetit Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: leo1949 Er zullen nu wel vele postings van hem komen want: Een goed lid verslapt niet :D Leuk hoe jullie hier allemaal mee omgaan !! Dit spoort me absoluut aan om toch vaker weer op dit forum terug te komen en vaker te posten..... mvgr, lidje Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Bigfoot Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Soms kan het in ene snel gaan hoor. Ik heb de eerste tig duizend postings in enkele jaren behaald, maar als ik het afgelopen jaar tot 100 erbij gekomen ben dan is het veel....
Lambik61 Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: Bigfoot Soms kan het in ene snel gaan hoor. Ik heb de eerste tig duizend postings in enkele jaren behaald, maar als ik het afgelopen jaar tot 100 erbij gekomen ben dan is het veel.... Ik heb ze ff snel geteld. 99 stuks! CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Fatfreddy Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 en ik ben weer opnieuw begonnen. Lekker belangrijk ?????????
Poetsdoekje Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: Fatfreddy en ik ben weer opnieuw begonnen. Lekker belangrijk ????????? Wrom weer opnieuw begonnen? Aan de stok gehad met iemand? (grapjuh...) en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
djpetit Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Geplaatst: 27 november 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: Fatfreddy en ik ben weer opnieuw begonnen. Lekker belangrijk ????????? Wrom weer opnieuw begonnen? Aan de stok gehad met iemand? (grapjuh...) en de groeten van poetsdoekje ja vraag ik me ook af ? mvgr, lidje Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Fatfreddy Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: Fatfreddy en ik ben weer opnieuw begonnen. Lekker belangrijk ????????? Wrom weer opnieuw begonnen? Aan de stok gehad met iemand? (grapjuh...) en de groeten van poetsdoekje Je kunt er gif op in nemen dat dat inderdaad is gebeurd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen